Frederick_ Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Hei, når du først leser dette så vil du vel ha en clan i TF2? . Vet ikke navn enda dag er det 1 dag igjen før TF2 Beta kommer, og da er det like greit å begynne i dag. Dette er clan og en Mix.club, altså hvis vi fks hadde fått takk i en server kunne vi hatt Norske vs norske der alle kjenner værandre osv. Det er på PC vi altså skal ha clanen KRAV: #1 Du har en fungerene mic #2 Du skal være glad i å spille og klager ikke på andre #3 Du vil spille TF2 for morro skyld og har lyst til å kose deg med TF2 #4 Du vil enten spille mix med norske eller være i clan #5 Du er ikke en smacktard VI GIR DEG #1 En hyggelig clan #2 Vi spiller mye og er hyggelige #3 Vi har Ventrilo server så vi henger der Kontakt oss X-fire: 1silo1 msn: [email protected] Irc: Du kan snakke med meg på #Norge.tf2 Eller PM meg her Mvh: Silo aka Symphony PS: Kan du tysk hadde det vært PERFEKT, fordi det er kommet en tysk ladder, men vanskelig å spille når ikke jeg kan tysk Du må ikke kunne tysk, hadde bare vært greit. Så alle som vil, send meg en PM EDIT: Da er navnet kommet, Idle #Nigthshade @ Quakenet Endret 17. september 2007 av Silo Lenke til kommentar
Sammeh Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg er gjerne interessert i en TF2 klan, helst en norsk en. Klanen må være nogenlunde seriøs slik at vi kan spille PCW'er osv. Hvor mange er dere fra før? Har forresten navneforslag; Graveyard Shift Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Alle som vil bli med add meg på msn: [email protected] Lenke til kommentar
Jext Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Heisann Symphony! Håper det kommer litt klaner på dette spillet snart så vi har noen å spille mot og sånn da! Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Hva med en community group? Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Ikke for å pirke, men skrives ikke det Nightshade? Selv har jeg lenge stirret etter en verdig arvtaker av RTCW: ET, så dette er absolutt et stort kanskje! Vil holde dere oppdatert. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg har addet deg på msn, men det finnes ingen #Nigthshade... Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Skal sikkert være Nightshade? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå