delta1 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Hei! Skal designe en emballasje som har målgruppen kvinner fra 20-40 år. Hvilken farger synes dere jeg burde bruke for å nå målgruppen? p.s er til et skoleprosjekt På forhånd takk! Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Grønn eller rød. Hva er produktet? Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Grønn eller rød. Hva er produktet? 9506684[/snapback] svart og blått Lenke til kommentar
colakork Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 sjokkrosa og neongrønn, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 White and babyblue, babeh. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Alle fåreslo forsjellige farger :!: , sikkert veldig lett å velge. Tror jeg bare fortsetter trenden og sier turkis og brunt . Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Signaloransje og marineblå. Lenke til kommentar
r Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Er kanskje litt sent ute, menmen.. Tror rødlige farger kunne gjort seg, for å få det litt feminint, men jeg ville ungått rosa for å ikke gjøre det så cheesy. Og for å få det litt mer voksent med mer spennende kontraster hadde det kanskje vært fint med litt sort? Hilsen en som er i målgruppen Lenke til kommentar
hean Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Er kanskje litt sent ute, menmen.. Tror rødlige farger kunne gjort seg, for å få det litt feminint, men jeg ville ungått rosa for å ikke gjøre det så cheesy. Og for å få det litt mer voksent med mer spennende kontraster hadde det kanskje vært fint med litt sort? Hilsen en som er i målgruppen 9554827[/snapback] Enig her, kanskje ett lillaskjær i fargen heller ikke har skadet Edit: Dyp rød med skjær av lilla Edit2: Viktig med god kvalitet på emballasjen så det gir en eksklusiv følelse Endret 23. september 2007 av Zatuu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå