P0nduz Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Hei Som det står i topic lurer jeg på om det er dumt og stille på virtuelt minne i vista da jeg sliter med mange blåskjermer etter at jeg stilte på dette? takker for svar:) mvh Christer Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Det kommer alt ann på hvilken innstilling du har gjort det. Har du 1 harddisk så la pagefilen være på C: disken, men sett samme størrelse på start og maksimal størrelse. Best å sette start og maks størrelse til den størrelsen som er anbefalt. Ta en titt på denne siden for flere gode tweaks til Vista; http://www.tweakhound.com/vista/tweakguide/index.htm Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 takker for svar da hadde jeg gort det riktig skj ikke helt hva som er feil da:s men men får vel leve med en blåskjerm i ny og ne da:( Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Det er neppe dette som er grunnen til at du får blåskjerm, det er nok noe annet galt et sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå