Saddlefall Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Tenkte jeg bare skulle spørre.... Er det mulig å sette av en bil på ferga fra Newcastle - Stavanger, slik at den kan bli hentet av en annen person når båten ankommer Stavanger? Altså, vi kjører med bilen fra stavanger med bagasje, over til england, og for at vi skal slippe å kjøre den tilbake, om det gikk an å kjøre den på ferga, og la den bli hentet i norge av en annen person? Eller må alle bilene ha en fører.. Er skeptisk, men tenkte jeg skulle spørre... Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Mener å huske en slik problemstilling fra før og da var svaret tvert nei. Ingen rederier ville ha en herreløs bil på dekk. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Vi ringte til DFDS i dag, og det gikk faktisk an. De kunne transportere bilen over, ikke vanlig billett men noe spesialgreier.. Dyrt som f... 4200 kr skulle de ha. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Kan du ikke få han som skal plukke den opp i stavanger til å være med den på tur? Det er billig fly til england. Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Jeg kan være med bilen for deg. Mot at jeg dekket reisen selvsagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå