Fredrik Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg stemmer for 1337's Er jo respekt da... 9512472[/snapback] Ja, ekstremt mye. ^^ Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hvis noen lager bråk kan du bare herje litt med dem i CS (eller IRL om du vil) og det blir stille Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Derfor spør jeg enkelt og greit om noen har forslag på alternative begrep vi kan bruke i stede for, eller rett og slett noen idé på hvordan vi kan løse dette. Feldwebel. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Derfor spør jeg enkelt og greit om noen har forslag på alternative begrep vi kan bruke i stede for, eller rett og slett noen idé på hvordan vi kan løse dette. Feldwebel. 9515060[/snapback] Støttes. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hvis det først skal være tysk så er det ingen vei utenom: Obersturmführer! Lenke til kommentar
Halvgud Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Altså, dere har en krangel om hvorvidt det skal hete "admin" eller ikke? Dette er altså et DATAPARTY, merk deg, DATAPARTY, regner med dere har noe alà sceneshow om det er et arrangement for 700-900 betalende? Da bruker man ordet dataparty.. Uansett, kjør på med infoadmin, gameadmin, bla bla. Regner med dere er 4-5stk som er leader of the pack, og har rotfeste fra og med de første møtene? Forøvrig vil jeg si at dette var en idiotisk thread. What?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå