mushi Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Film, rett-i-koppen og litt godteri Lenke til kommentar
Myst Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Lager en varm kakao,noe godt å spise, ser på noe kult på TV eller setter på en kul film og ruller meg i dyna. Bedre kan det ikke bli. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Dersom det ikke er verre enn at jeg selv kan sitte å spille hele dagen stikker jeg på jobb/skole, men om jeg virkelig er sjuk, da blir jeg som regel sofaliggende, gjerne med pledd og noe å drikke og ete. Er for øvrig stor motstander av heksemiddel som Paracet, Paralgin og ikke minst Solhatt. Mikke Mus-produkter hele gjengen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Plasserer meg i senga under dyna og setter på en film eller noe og venter på at jeg skal bli frisk eller at det skal bli kvelden igjen og jeg kan gjenta det fra toppen Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Klager. Samt inntak av store mengder godtsmakende matretter. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg pleier som regel å sove godt til langt ut på dagen, og når jeg våkner, setter jeg på en film eller noe. Dette mens jeg koser meg med noe godis og litt varm drikke, helst kakao. Når jeg tenker meg om, er det egentlig ganske kos å ha litt feber nå og da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Klager. 9511711[/snapback] Må si det at du ikke er alene om dette. Jeg blir så stakkarslig når jeg er syk at det er helt grusomt Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Klager. 9511711[/snapback] Må si det at du ikke er alene om dette. Jeg blir så stakkarslig når jeg er syk at det er helt grusomt 9511725[/snapback] Det er tross alt synd på oss. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg pleier som regel å sove godt til langt ut på dagen, og når jeg våkner, setter jeg på en film eller noe. Dette mens jeg koser meg med noe godis og litt varm drikke, helst kakao. Når jeg tenker meg om, er det egentlig ganske kos å ha litt feber nå og da. 9511720[/snapback] Det er gøy så lenge man ikke har vondt i hode, snørrete, slapp og svimmel. Å ha litt feber er ikke noe man trenger å være hjemme for. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Syk. Uansett hvilken form for syk, så sover jeg. Skal man ikke på skole, så sover man. Men ikke hele dagen. Når klokka nærmer seg på tide å stå opp, så er det sofaen, med data, TV, mat og drikke. ^^ Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Spiser is, paracet, godteri, drikker opp til 4 liter vann. (Drakk 3 i dag :O) Dusjer hvis jeg orker, ser på film, sover, henger på diskusjon og whiner på msn Lenke til kommentar
525536286 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Er nesten aldri syk jeg, men hvis jeg har vondt i hodet hjelper det alltid å smøre tigerbalsam på øyelokkene. Lenke til kommentar
HanAndreTomaten Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 det som funker best når man er syk, er å se på god morgen norge, alle reprisene, og så slå over på nrk1 og se reprise på lokalnyhetene fra hele landet:P da blir det så kjedelig å være syk, at det blir som å komme til himmelen når du kommer på skolen igjen Lenke til kommentar
Krims Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) En lang varm dusj, sette seg med dyna foran PC-en og se Scrubs. Det gjør underverker mot det meste : ) En ting som hjelper mot hodepine er ta en klut med kaldt vann og legge den på magen! Kjerringråd ftw! Endret 17. september 2007 av Krims Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Da jeg har migrene, hender det i ny og ne at jeg må ligge hjemme. Og da mener jeg LIGGE og sove. Senere på dagen våkner jeg, går å spiser litt og setter meg på data'n og driver med litt forskjellige ting med lystyrken på skjermen på lavest mulig styrke. Jeg for "skjør" i hodet til å drive med lekser, så det lar jeg være. Har jeg feber, så unngår jeg ferbernedsettende piller, da det faktisk er en grunn til at vi har feber - drepe bakterier. Så ser jeg gjerne på TV, eller driver på med data'n. Går ikke på skolen unødig - det ender bare med at det blir verre, og til slutt må jeg gjerne være borte fra skolen en uke. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Vist veldig dårlig: Legger meg. Vist litt dårlig, og ikke trøtt: Ligger meg på sofaen /m dyne og pute og ser en god film Lenke til kommentar
Soldierr Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Pakker meg inn i et deilig teppe som ikke stikker, får pappa til og kjøpe Coca cola og godteri til meg, nyter det mens jeg ser på Frustrerte Fruer, Prison Break eller Lost. Frustrerte fruer blir man så glad av <3 Lenke til kommentar
Negil^ Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Som vanligvis bruker jeg å sitte på pc-en. Men vis jeg har "Senge-syken" f.eks influensa, så bruker jeg å se på tv og drikke cola. Dr.Phil the good man Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Det eneste som hjelper er en skikkelig drøy treningsøkt, da kan jeg være syk med god samvittighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå