Laffe Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Gjøre alle de kommende lekserferdig.. så jeg slipper p gjøre leksene evt sennere deretter.. passe på søskebarnet mitt og ser på tommy&jerry filmer;D Like artig hvergang! Får opp humøren opp ihvertfall;D Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Hvis det er mulig så isolerer jeg meg fra omverdenen og konsenterer meg om å bli frisk. -Paracet -Vitaminer -Sover -Forum -Film Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) er jeg syk ligger jeg å ser på tv med dyna rundt meg. hvis jeg er kvalm prøver jeg å sove.. cola hjelper mot kvalme, vondt i magen og luft i magen ^^, . Endret 16. september 2007 av KexxY Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Syk som i feber, da er det sofaen med Cola og teppe som gjelder. Kronisk syk med vondt i balla = painkiller innimellom, sitte og synes synd på seg selv, all aktivitet på halvt hold, og lekser som ikke blir gjort :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Grønn te, masse frukt, vann, og sove mye. Leonard Cohen pleier også å hjelpe. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Ser på TV, film eller TV-serier. Har jeg skole drar jeg dit, med mindre jeg føler meg så jævlig at jeg vet at jeg kan få en legeerklæring på at jeg er dausjuk =) Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 blir ikke sjuk (h) Om jeg skulle blitt det ville jeg ha sett på film og fått i meg masse c vitaminer Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Jeg sover når jeg er syk jeg! 9507639[/snapback] i 2nd that! Lenke til kommentar
Rullestein Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Jeg setter på litt rolig musikk, lager en kopp te og leser cheesy jentemagasiner. Når jeg begynner å komme i form igjen setter jeg meg foran dataen og spiller strategispill mens jeg hører på skamhøy musikk. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Har ikke blitt så syk at jeg blir borte en hel dag på videregående. På ungdomsskolen ble jeg "syk" en gang i uka fordi det var ikke noe farlig. Jeg drar på skolen selv om jeg føler meg ganske snufsete/syk, slik at jeg kan skulke timer når jeg vil. Ingen vits å kaste bort en hel dag for å være hjemme når du kan skulke de timene du vil senere når du ikke orker å dra på skolen. Derimot, jeg blir syk når det nærmer seg en ferie, kan ikke unngå det. Hver eneste ferie blir jeg syk og får vondt i hode osv. Da blir jeg liggende på sofaen med en flaske vann og et pledd mens jeg ser på tv. Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Slenger innpå et par panodil zapp, c-vitaminer og hvitløkspiller og stikker på skolen. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Hmmm, først tenke på hva folka på skolen gjør, deretter le en sleip latter. And then computer - games / Tv all day long.. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Dere kan umulig være mye syke hvis dere sitter å gamer hele dagen. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Det eneste gangeen jeg har vært hjemme og gamaa.. må være når jeg hadde vannkopp OG brannkopp eller hva nå det heter.. saaaatan ¨å kjedelig! Klø overalt Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Forrige gang jeg var sjuk så jeg 2 sesonger av Star Trek: The Next Generation. Også speller jeg WoW, mekker musikk, sløøøver på sofaen og kjeder meg grenseløst. Hva faen annet skal man gjøre inne? Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Blir som regel: geeking, film, høy musikk og sitte me samme prisen hele dagen :!: (gidder ikke bytte pris) Lenke til kommentar
SF2-Guile Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Kjemper meg opp av sengen jeg. Så stikker jeg på jobb. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Dersom jeg kun har en lett feber lar jeg være å ta en paracet slik at feberen gjør sin naturlige nytte og dreper sykdommene litt raskere. Så spiser jeg litt vitaminer for å sørge for at kroppen har nok skyts i immunforsvaret, og til den daglige driften. Så pleier jeg å pakke meg inn i dyna, eller sette meg på badegulvet (varmekabler) med en kopp kakao. Ellers prøver jeg å sove mest mulig når jeg er syk, man blir raskere frisk da. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg sutrer og bærer meg og kommanderer familien i øst og vest for å oppvarte meg mens jeg ruller meg opp i et teppe og drikker cola foran PC-en til jeg er frisk. Lenke til kommentar
Snowbunny Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Da kjøper jeg meg litt snop og brus, og koser meg under ett teppe mens jeg ser på en disney-film.. eller så får jeg typen min til å syns ekstra synd på meg, hvis han er på besøk, og setter meg i armkroken hans mens han stryker håret mitt Det er seriøst den beste medisinen ever! Han gjør det ellers..men sånn generelt.. ting som bare er vanlig kos når man er frisk blir ekstra herlig når man er syk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå