lfnsr Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Hva skal CPUn ligge på? Virker litt varm eller? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 tviler på at det hadde skadet hvis den var litt kaldere nei Lenke til kommentar
lfnsr Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 tviler på at det hadde skadet hvis den var litt kaldere nei 9506269[/snapback] Men den er ikke så varm at det er farlig? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Hvis det er når CPUen ikke brukes, er det så varmt at det er "farlig". Lenke til kommentar
Judgement Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Jeg ville sagt at det der er "farlig", siden variasjoner i temperaturen på rommet vil kunne øke tempen ytterlige, noe som kan føre til en svidd core. Men jeg mener at det er en funksjon i bios som kan skru av maskinen for deg hvis tempen når ett kritiskt punkt Lenke til kommentar
bevertann Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Har du stock-vifte? Jeg kan isåfall virkelig anbefale deg å kjøpe en litt bedre en. Trenger ikke nødvendigvis koste så veldig mye heller, og de kjøler ekstremt mye bedre og er stillere enn original-cpu viftene. Jeg gikk fra P4 3.2Ghz stock vifte til en zalman til 4-500 kr, og tempen min gikk fra 75-85 ned til 40-45, og hele PC-en min ble ekstremt mye stillere. Det eneste minuset, i noen tilfeller, er at de kan være litt knotete å få på plass, men klarer jeg det med mine ti tommeltotter, klarer sikkert de fleste det BT Lenke til kommentar
Intern Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Skal du ha ny kjøler vil jeg anbefale Thermalright Ultra-120 Extreme med en stille vifte. Lenke til kommentar
lfnsr Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Koblet på et par vifter nå på kabinette, nå ligger den på 65C Betraktlig bedre, men må vel kjøpe ny med tiden, jeg får se Takk for info osv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå