Gå til innhold

Systemkrav til C&C Generals

Anbefalte innlegg

Jeg har forhåndsbestilt C&C Generals, men siden jeg la inn bestillingen har jeg byttet maskin. I dag har jeg en bærbar HP med 2Ghz, 32MB ATI skjermkort og 256MB ram. Kan jeg spille C&C Generals på den maskinen?

Kommer til å oppgradere til 512MB ram i løpet av kort tid.

Håper på seriøse svar, da jeg eventuelt må slette forhåndsbestillingen :o :o :o

Om forhåndsbestillingen kan stå, slår det julekveld, nyttårsaften og bursdag på en gang :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har forhåndsbestilt C&C Generals, men siden jeg la inn bestillingen har jeg byttet maskin. I dag har jeg en bærbar HP med 2Ghz, 32MB ATI skjermkort og 256MB ram. Kan jeg spille C&C Generals på den maskinen?

Kommer til å oppgradere til 512MB ram i løpet av kort tid.

Håper på seriøse svar, da jeg eventuelt må slette forhåndsbestillingen :o  :o  :o  

Om forhåndsbestillingen kan stå, slår det julekveld, nyttårsaften og bursdag på en gang  :woot:

-Hvis du ikke kan kjøre spillet med den maskinen begynner jeg å lure litt egentlig. Skall gå helt fint det ser du

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Det gikk visst ikke. I hvertfall ikke med 256 mb ram. Fikk helblå skjerm rett etter at spillet satte i gang. Ved feilmelding til Microsoft fikk jeg beskjed om at grafikkortet var årsaken. Jeg har Mobility M6 grafikkort med 32 MB ram, og har lagt ut spørsmål i forumet for bærbare maskiner om problemet vil løse seg om jeg får 512 MB ram (alle vet vel da at jeg ikke sankker om grafikkortet), men har ikke fått svar ennå. Kanskje noen her vet?

PS: Maskinen min har 2 Ghz prosessor, så det er ikke der det stopper.

AK

Lenke til kommentar

Tror desverre ikke det er mulig med min hp omnibook xe4400. Vet ikke helt mulighetene med en ATI Mobility M6, men kanskje det finnes programmer for slikt? Jeg brenner etter å spille C&C Generals. Har nå bestilt så jeg får 512 mb ram. Håper det hjelper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...