sxs Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Skal formatere en gammel fujitsu siemens pc. Setter i formateringscden, og velger boot fra cd. Skjermen blir svart i noen sekunder mens et komma tegn blinker litt, så kommer den menyen som du velger om du vil starte windows i sikkerhetsmodus osv? Hvorfor vil den ikke boote? Er meget sikker på at jeg gjorde endringer på biosen som ska gjøre at den vil boote fra cd. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 hvis PC-en er gammel må du boote fra disketter. Lenke til kommentar
ceidsaune Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Skal du legge inn windows på nytt eller skal du formatere hardisken? Lenke til kommentar
jgjerde Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg har også det samme problemet, skjermen blir svart i 3 sec, så kommer man rett inn og logger seg på windows... Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Skal formatere en gammel fujitsu siemens pc. Setter i formateringscden, og velger boot fra cd. Skjermen blir svart i noen sekunder mens et komma tegn blinker litt, så kommer den menyen som du velger om du vil starte windows i sikkerhetsmodus osv? Hvorfor vil den ikke boote? Er meget sikker på at jeg gjorde endringer på biosen som ska gjøre at den vil boote fra cd. 9506017[/snapback] mhm.. samme skjer på meg og gammel ibm... :\ Lenke til kommentar
sxs Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Skal du legge inn windows på nytt eller skal du formatere hardisken? 9536153[/snapback] Skal legge inn windows på nytt. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Merkelig problem, vil gjerne ha svar på dette jeg også Lenke til kommentar
1915 Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Skal du legge inn windows på nytt eller skal du formatere hardisken? 9536153[/snapback] hvis han skal formatere skal han sikkert legge inn windows på nytt ja. Lenke til kommentar
vallente_82 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 eg o har ein fujitsu siemens laptop. du må vel trykke F8 eller F2 eller noe slikt under oppstart? før du ser den windows logoen som laster inn operativsystemet.. Lenke til kommentar
sxs Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Her er løsningen! Her om kvelden undret jeg over hva som kunne være feil. Grunnet dårlig søvn og humør, kom jeg fram til denne løsningen. Tok med meg PC-en ut i skogen, tømte 5 liter bensin på den og tente på. Sorry for at dere andre med dette problemet ikke fikk noe svar angående problemet, men ser ut som at dette er eneste utvei. Sorry mac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå