Superparanoid Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 For det første så er bildet ALT for stort! Det er ikke mange som har så store skjermer, og da blir fryktelig irriterende å scrolle hit og dit for å se bildet i fullsize. Når det gjelder utsikten, så... tja, det var liksom ikke noe utsikt synes jeg da... Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Enig med forrige taler, å kalle dette utsikt var vel litt drøyt. Kjedelig bilde og overeksponert bakgrunn. Det hadde kanskje blitt kulere med bare det svarte, veggen og taket, uten den kulen eller hva det og rekkverket. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Jeg liker bilde. Det har veldig klare former, og farger. Litt synd at bakgrunnen er såpass overeksponert, og det hadde heller ikke gjort noe om kula var borte (Muligens også stanga ut der) Men for all del, det var kritikk fordi jeg regner med at det er det du vil ha Jeg syns bilde er stilig ^^ Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Beskjært og redigert versjon: Endret 23. september 2007 av olopolo Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Det ble en stilig lek med former og farger i siste vesrsjon, selv om det utbrente partien i vinduet dominerer litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå