Guggedal Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Aner ikke om dette blei rett kategori, men man forsøker... Jeg er altså på jakt etter skinner slik at jeg kan lage ett utdragbart tastaturbord, inne i selve bordet. Noen som vet om noen så selger slike skinner løse? Lenke til kommentar
arnakke Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Aner ikke om dette blei rett kategori, men man forsøker... Jeg er altså på jakt etter skinner slik at jeg kan lage ett utdragbart tastaturbord, inne i selve bordet. Noen som vet om noen så selger slike skinner løse? 9505862[/snapback] Visste du ikke at de skinner du etterlyser heter "ekspansjonsbeslag" Uttrekks- eller skuffeskinner hadde vært litt mer forstålig, ikke sant, vel? Men, men..... Se Biltemas katalog, side 342. Eller...hHvis du bor i nærheten av IKEA, ta en titt innen om; de hadde en liten grei utrekkshylle til ca. kr 90,-, nettop som kunne passe i stuen. Lenke til kommentar
Guggedal Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Haha, det ante jeg ikke..! Men, takk takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå