Kristian09 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Har nettop fått mobilt bredbånd, så instalerte vi alt på far sin pc. Det er fra Ice.no. Far greier ikkje og komme inn på internett. Skrudde på min pc, og jeg hadde internett med en gang. Noen som har peil på hvorfor far min ikkje kommer inn på internett? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Det er nok utrolig mange ting som kan være problemet. Kan du utdype dette litt så blir det enklere. - Hvordan er dette koplet opp (kabling etc) - Brannmur (hvilken) - Får han IP adresse? - Windows, mac, linux? Lenke til kommentar
Kristian09 Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Det er nok utrolig mange ting som kan være problemet. Kan du utdype dette litt så blir det enklere. - Hvordan er dette koplet opp (kabling etc) - Brannmur (hvilken) - Får han IP adresse? - Windows, mac, linux? 9508116[/snapback] Det er koblet opp: Kabel fra data til bredbands boksen.(far sin) Kabel fra data til bredbands boksen(min) Like vel er det en strømkabel Branmur: Norton Antivirus, windows branmur. Ip adresse: Ja Windows Xp Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Hvilken ipadresse får han? Lenke til kommentar
Kristian09 Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Har fått det til nå, dreiv og kjekka rundt forbi på instillingene så funka det bare :!: Lenke til kommentar
Kristian09 Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Ok, har flere brukere på far sin pc, når vi er inne på min bruker så funker internette, samme gjelder når bror min er inne..... Noen som har peiling nå igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå