Wintermuthe Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Hei, Jeg har snart bursdag og trenger tips om et godt GC spill kona kan kjøpe til meg (dvs. kona kommer sikkert til å kjøpte noe nyttig dersom ikke jeg kommer opp med navn på et GC spill før den store dagen :o ) Jeg har allerede Super Mario Sunshine, Super MArio Pary 4 og Monkey Ball. Jeg har mest lyst på et "voksenspill" og gleder meg sinnsykt til Metroid Prime kommer (men det kommer jo ikke tidsnok til bursdagen min som er nå i slutten av uka ) Så derfor må det være noe som allerede finnes i butikkhyllene. Takk for hjelpen! Edit: skrivefeil Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Du kan ønske deg Die Hard: vendetta eller james bond:night fire eller resident evil eller eternal darkness. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Har hørt at Die Hard Vendetta ikke skal være så bra, så jeg ville nok ønska meg Eternal Darkness Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Eternal Darkness... uten tvil. (Resident Evil er også meget moro, hvis man liker uhygge) (Hvis du liker Star Wars så er jo Rogue Leader glimrende, og både Jedi Outcast og Bounty Hunter har sine høydepunkter, selvom de begge kan være rimelig kjipe til tider). (Timesplitters er glimrende) (Mystic Heroes er gøyalt med flere spillere, men ikke særlig voksent) (Lost Kingdoms er veldig undervudert, og hvis du liker solide japanske rollespill, men vil ha noe litt, bare litt, nyskapende, så kan det være tingen, selvom det er litt søtt). (Ting som 007: Nightfire og Medal of Honor: Frontline, er også rimelig solide spill, selvom man merker at de ikke er opprinnelig tiltenkt GC) Med andre ord, ønsk deg Eternal Darkness. Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Jeg anbefaler Eternal Darkness eller Resident Evil, sånn med det første. Men jeg trur ikke du vil la minste mann få fatt i det Lenke til kommentar
Wintermuthe Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 OK, takk for svar. Da er ønskelista klar Eternal Darkness må det bli. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå