Gå til innhold

JD Tennesse Old No.7

Gjest medlem-128014

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Er vel litt vanskelig å svare på det, da smak er subjektivt.

MEN.. det store spørsmålet.. liker du Whiskey?

Her er i alle fall min mening.

Men JD synes ikke jeg er noe god. Den funker å drikke seg full på, men hvis du er ute etter god Whiskey, så er ikke denne noe å satse på.

Den har ikke så mye dybde, så den er lett å drikke, og har en sterk smak av karamell. Man kjenner at den er brygget på mais for å si det sånn.

Bedre enn dette kan jeg ikke forklare smaken.

Men du får kjøpt slike småflasker som koster rundt en 50-lapp på polet. Da kan du finne ut om du liker den.

Og hvis du vil ha tips til en god og billig Whiskey, så anbefaler jeg Glen Moray 15 Yrs. Den koster 299.- for 0.7, og er ikke så stram i smaken, men fortsatt litt kompleks. fin whiskey å starte med.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

JD er populær, spes blandt den yngre garde.

personlig synes jeg den er helt grei. smaker brent og røyk

har ikke bred nok erfaring til å uttale meg om andre sorter da jeg kun har smakt de 2 eller 3 ganger

smakte en ny type i helga. SMOKEHEAD, litt for mye røyksmak for min del

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
uff a meg, søle til sånne ting med cola. Jeg har aldri samt JD med cola, men smaker ganske godt rett fra flasken, cola blir i mitt hode helt feil. (Er ikke noe stor fan av cola)

ikke jeg heller, men ble overrasket når det faktisk smakte godt.. :) hehe...Men er jo nice on the rocks da, sitte i godstolen, chille med god musikk, noen gode venner og bare snakke piss...

Lenke til kommentar

Smaken er som baken,delt!Noen liker ditt og noen liker datt,prøv, så finner du ut selv, men gjør det på riktige måten!!

For meg er Whiskey, JD Old No 7,og ikke Whisky from Scotland, or anywhere else i the world"!!

Drink responseble!

Hilsen en fra Tennesee Squire Ass.

Endret av crazycooler
Lenke til kommentar
Smaken er som baken,delt!Noen liker ditt og noen liker datt,prøv, så finner du ut selv, men gjør det på riktige måten!!

For meg er Whiskey, JD Old No 7,og ikke Whisky from Scotland, or anywhere else i the world"!!

Drink responseble!

Jack Daniel's er Tennessee Whiskey..

Når du skal være detaljert må du kunne leksa di :)

Lenke til kommentar

Drink responseble!

Det er klart smaken er som baken, og når man skulle lage sprit under de forholdene man gjorde "over there", så sier det seg selv at resultatet ble så som så.

Men som så mye annet her i verden som egentlig ikke er godt (kan nevne surstrømming, lutefisk, stilton etc.), så venner de lokale seg til svineriet. Dermed blir det en tradisjon å innta noe som egentlig ikke burde være det.

Jeg forundrer meg derimot over dem som har smakt en god single malt og som prøver å argumentere for at JD eller JB er en bedre sprit. For det går det ikke an å mene! Greit nok at man skal få lov til å drikke hva man vil, men det får være grenser for villfarelser... ;)

-KJ (Whiskyfascist)

Lenke til kommentar

Drink responseble!

Det er klart smaken er som baken, og når man skulle lage sprit under de forholdene man gjorde "over there", så sier det seg selv at resultatet ble så som så.

Men som så mye annet her i verden som egentlig ikke er godt (kan nevne surstrømming, lutefisk, stilton etc.), så venner de lokale seg til svineriet. Dermed blir det en tradisjon å innta noe som egentlig ikke burde være det.

Jeg forundrer meg derimot over dem som har smakt en god single malt og som prøver å argumentere for at JD eller JB er en bedre sprit. For det går det ikke an å mene! Greit nok at man skal få lov til å drikke hva man vil, men det får være grenser for villfarelser... ;)

-KJ (Whiskyfascist)

Nå er jo strengt tatt Jack Daniel's, Jim Beam og lignende ikke whisky, så det blir som å sammenligne vodka og rom syns jeg :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...