.Butthead. Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Jeg har hatt problemer med soundMAX en stund, så jeg bestemte meg for å bruke lyddriveren til Headsettet. Jeg vil nå prøve SoundMax, men det går ikke. Når jeg holder musepekeren over ikonet på startlinja står det følgene informasjon. Ingen definert SoundMAX-Lydinnstilling. Du kan ikke bruke soundMAX-kontrollpanelet. Hva er galt? Jeg har prøvd å stille på "lyder og enheter" inne på kontrollpanelet. Har også kjørt Audiowizard som følger med soundmax. Noen som vet hva som er galt? Har avinnstallert den andre lyddriveren og restarta PC-en.. Takk for hjelp. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Da forstår jeg at du har et integrert lydkort på ditt hovedkort. Har du aktivisert onboard lyd i BIOS? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Har nå lastet ned nyeste lyddriver, og innstalert den. Får håpe dette hjelper da.. Det er et Asus P5N32-E SLI - http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=329099 Det har ikke integrert lydkort. Måtte sette det i den over PCI portene.. Var inne i BIOS, trykkte på Load Setup Default. Hjalp ikke med ny lyddriver heller.. Irriterende.. Endret 16. september 2007 av Butthead600 Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Dersom du har lydkort innebygget så er lyd satt "on" som default i bios. Da skal ikke PCI kort virke. Du må slå onboard lyd OFF. Prøv dette da. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Takk for hjelp, men gidder ikke, får heller bare bruke den crappy lyddriveren som fulgte med headsettet. Sorry for bryet ditt Endret 16. september 2007 av Butthead600 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå