ekwathne Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Jeg skal modifisere litt på framsiden på mitt kabinett og skal da bruke sparkel for å tette igjen noen hull. Hvordan sparkel skal jeg kjøpe? Holder det med biltema sparkel? Generelle tips for bruk av sparkel tas godt imot også. Lenke til kommentar
Otte Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Jeg skal modifisere litt på framsiden på mitt kabinett og skal da bruke sparkel for å tette igjen noen hull. Hvordan sparkel skal jeg kjøpe? Holder det med biltema sparkel? Generelle tips for bruk av sparkel tas godt imot også. 9505622[/snapback] Det fineste sparkelet, med herder, fra Biltema holder i de fleste tilfeller til slikt bruk. Hvis det er mye du skal sparkle, store "klumper", så bør du vel bruke litt grovere evt glassfiber-sparkel. Men dette kan også gi "porer" i sparkelet så du må bruke finsparkel i tillegg etterpå. Mvh Otte Endret 16. september 2007 av Otte Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Så en 36-052 (varenummer) på biltema.no vil funke greit? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Har fått mamma til å handle sparkel etter jobb imorgen så får vi se hvordan det blir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå