tomsi42 Skrevet 16. september 2007 Rapporter Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Her et motiv jeg fant ved Krokkleiva tidligere i sommer. 1/250s, f/7, 50mm, ISO 200 Dette blir siste bilde fra meg på 3 uker, da jeg starter den store Tysklandsturen om et par timer :!: Tom Edit: Kanskje legge inn bildet også... Edit 2: Lagt inn en mindre versjon av bildet Endret 15. oktober 2007 av tomsi42 Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 16. september 2007 Rapporter Del Skrevet 16. september 2007 God tur til Tyskland, Tom. Håper du finner mye fint å ta bilder av der. Jeg skulle ønske du ville ha forlatt oss med noe mer spennende å se på i ditt fravær, men det ser ut for at vi får bla oss lit tilbake i sidene for å finne det. Dette var nemlig ikke det mest spennende du har lagt ut. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 16. september 2007 Rapporter Del Skrevet 16. september 2007 Helt greit bilde egentlig, men litt simpelt. Ikke noe spektakulært, som PM sier. Hadde kanskje tatt seg ut om skyggen til lampa hadde falt på andre siden. Men da hadde bilde blitt helt annerledes, fordi skinnet i veggen hadde kommet bakfra. God tur til Tyskland ja ^^ Lenke til kommentar
preje Skrevet 16. september 2007 Rapporter Del Skrevet 16. september 2007 Bildet er greit, men noe kjedelig dessverre. Skal man ta bilde av ei lampe, bør kreativiteten få fritt spillerom for å lage noe spesielt ut av det. Også altfor mye gjennskinn i veggen syns jeg. Men god tur til Tyskland. Det kommer vel til å hagle med bilder her når du er tilbake Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 16. september 2007 Rapporter Del Skrevet 16. september 2007 Kjedelig motiv, lyset på veggen trekker ytterligere ned, hadde kanskje vært bedre i svart hvitt. God tur og god fest! Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Jeg syns også at dette var litt kjedelig. Kanskje du burde fått med deg hele skyggen til lampa? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2007 Beklager at jeg ikke ga dere noe mer juicy å se på Ble litt for travelt i helgen før avreise... Det er egentlig lyset på vegget som faskinerte meg. Bildet skulle nok vært tatt i landskap-format, og jeg skulle nok også hatt med hele lampa... Så fort jeg får sortert bildene fra ferien (som forøvrig var helt ypperlig), så kommer jeg med noen nye bilder, som forhåpentlig er mer interessante. Tom Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 Var en bra ferie der det ble masse bilder håper jeg. Du får legge ut noen så vi får se. Har vært litt dårlig med tilbakemeldinger i bildekritikken i det siste. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 Var en bra ferie der det ble masse bilder håper jeg. Du får legge ut noen så vi får se. Har vært litt dårlig med tilbakemeldinger i bildekritikken i det siste. 9647161[/snapback] Over 2000 bilder - mye snapshots , men tror det ble noen blinkskudd også. Manglende bilde-kritikk - er høstferien eller "oktober-festen" som opptar de kanskje ? Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå