pod_racer Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Til alle som engasjerte seg i mitt spørsmål for en uke siden; TAKK FOR MANGE GODE RÅD OG MENINGER !! Fatter'n og sønn (14) har nå kjøpt 360 Premium med en ekstra trådløs kontroll. 5 spill måtte med: - Rainbow Six: Vegas - GRAW (1'ern) - Gears of War - CoD 3 - CMR Dirt (merkelig å kjøpe spillet samme dag han styrter med helikopteret sitt...) Neste kjøp blir vel CoD 4 og World in Conflict. Woooaaah! Fatter'n Endret 16. september 2007 av pod_racer Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Grattis med et godt kjøp. Du kommer ikke til å angre Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Høres ut som kos, gratulerer. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Gratulere med anskaffet Xbox 360, er et godt valg i dag å ha. Om du er av den bilentusiastiske siden er Forza Motorsports 2 verd å anskaffe seg, siden jeg ser du har skaffet det Dirt. Tror ikke du blir skuffet med det første Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Du mangler fremdeles det beste av alle sammen, nemlig Dead Rising Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Kanskje DiRT plutselig blir verdt mye mer nå? En smule galgen-humor hører med Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Du har mye moro foran deg nå. Bare husk å la gutten få prøve. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Utruleg kjekt å lese at gamlingen* kan kose seg saman med poden på denne måten. Hugsar når eg vaks opp, då satt eg og min far foran Amiga 500en. Gode minner. * ikkje noko vondt meint Endret 16. september 2007 av dark by design Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 En far som spiller GeoW med poden på 14 *Ser for meg pappa rope "DIE BITCH DIE!" mens han sager meg med motorsagtingen* Du kommer nok ikke til og angre på kjøpet ditt nei, fin spillsamling. Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Gratulerer! Burde vell kanskje være på Microsoft forumet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå