Szmekken Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Hei, etter at jeg kjøpte Playstation 3 som jeg bruker på min Tatung 32" for 1 måned siden har jeg slitt med irriterte øyne. Det svir og klør, og har til tider vært så ille at jeg har måttet holde meg unna all skjermtitting. Saken er at det ikke bare er meg. Min bror og flere andre klager over at det svir mens de spiller. Det rare er at denne sviingen ikke oppstår når jeg ser på TV, eller spiller Wii. Kun PS3. Noen som har samme erfaring, evt vet hva dette kan være? Det begynner å bli et ganske alvorlig problem, og jeg kan rett og slett ikke bruke den om dette skal fortsette. Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Det kjører ikkje ps3 på ein annan oppdateringsfrekvens enn på wii då ? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Både ps3 og Wii kjører i i 60hz, og med samme innstilinger. Alternativet blir å selge PS3en, og det har jeg lite lyst til. Det må da være noen her med kombinasjonen Tatung 32" og PS3 som kan bekrefte/avkrefte saken? Jeg tok forresten placebo test på broren min i stad og satt ham til å spille på den gamle billedrørstven min over kompositt. Da sved det ikke! Jeg skjønner ikke hva det kan være Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå