just_me Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 det er en som prøver jeg selge meg en ipod 30gb (billig) mulig og sjekke om ipod er stjålet? den har jo serie nr. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Neppe. Det er en sjanse man tar om det ikke følger med en kvittering. Jeg hadde ihvertfall bare sett an sannsynligheten av historien hans i forhold til hvor den er kjøpt, hvor mye den kostet osv. Virker han ærlig og du er overbevist gjelder det jo videre at du har kjøpt i god tro og ikke kan klandres for forholdet. Virker han snuskete hadde ihvertfall jeg hatt en etisk skruppel eller to, men det er individuelt. Hvor billig er det snakk om? Lenke til kommentar
just_me Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 500kr vil han ha Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) 500?! Det var da veldig lite da.. Det er ikke den defekte på finn.no vel? EDIT: Glem det, den er ikke der lenger.. Men det syntes jeg var utrolig lite! Ville nok tenkt meg om en ekstra gang. Endret 16. september 2007 av ..Bjørnar.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå