bugburger Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Jeg er ikke så villig til å investere enorme summer i en datamaskin (ok da... det fins ikke "dyre" maskiner lengre ), men jeg kunne trengt en nyere i forhold til det jeg nå har. Jeg har en P2, 350 mhz, 64 mb ram. Kunne så absolutt trengt noe over 800/900, helst P3 eller høyere. Er det NOEN som helst plass jeg kan få en "dårlig" maskin, enten ny (helst) eller brukt? Jeg er villig til å betale max 2500/3000, selv om jeg vet at jeg kan få en helt ny på rundt 2 ghz til litt over 4000. Problemet er det at jeg ikke KAN ta meg råd til det, og jeg trenger en maskin fortest mulig. Ta kontakt på mail helst! ([email protected] eller [email protected]) -Espen- Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Prøv QXL.no Hadde jeg gjort hvis jeg var deg. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Har ikke psdata no ferdigpakker eller lignende. Vanskelig å sette en høyere prosessor på det hovedkortet der..hva med en billig duron ? Kanskje se på demovarer på komplett, såfremt at du ikke finne en brukt pc en plass, foreksempel på qxl. Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Det hadde hjulpet oss hvis du kunne nevnt hva du ønsker å bruke PCen mest til og hvilke programmer du bruker. Spill f.eks. krever enormt mye av maskinen... Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 om du trykker på pakketilbud på psdata.no få finner du en komplett grei maskin til 2995. Mangler bare skjerm så er du godt igang. bestiller du i dage eller morgen har du nok maskinen onsdag eller torsdag om du ikke bor land langt vekkeifra (flåklypa) ønsker du ikke hele settet så kan du jo bare bestille delene du trenger, men billigere uten skjerm skal du nok lete lenge etter. ja ser at det ikke har agp. men kan evt. se hvilke deler det består av og lage seg sin egen. Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Du mener vel 2995,- for det sorte kabinettet (og 2895,- for det hvite). Den største ulempen med disse oppsettene er at det ikke er noe AGP spor, slik at du ikke kan kjøpe et nytt og bedre AGP grafikkort senere. Det innebygde grafikkortet egner seg ikke til spilling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå