Gå til innhold

Bilde av naboenes hus, tatt fra taket

olopolo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er uenig i at dette er et uinteressant motiv. Jeg synes faktisk det var litt stilig, fin dybdefølelse med de husene bak hverandre og den bratte oppkjørselen. Synes du har klart å ta bilde av noe hverdagslig på en fin måte.

Men ja, du må slutte å herpe bildefilene dine:)

Lenke til kommentar

Beklager bildekvaliteten, har prøvd å gjort noe med det. Bildet er tatt med et gammelt kompaktkamera og hvis jeg ikke husker helt feil brukte jeg digital zoom for å få motivet slik jeg ønsket. Bildekvaliteten får jeg ikke gjørt mer med, men det jeg ønsker tilbakespill på er motivet. Takk til alle som har brukt tid på å kritisere og all kritikk er like velkomment. Hyggelig at du liker motivet Si.

Ps. sparer til dslp nå og håper å kunne ta bedre bilder i senere tid.

Ksg :)

Lenke til kommentar
En ting å si; prøv igjen.

Her er alt feil. Uinteressant motiv sammen med herpet bildefil er ikke noen god oppskrift.

9505450[/snapback]

Eh.... :blush: hvordan "herpet bildefil"? Forklar gjerne. :blush:

olopolo:

Det som fanget blikket mitt var veien til venstre, men den ledet til ingenting dessverre. Dette er et hverdagslig bilde, og det skal noe til for å gjøre det interessant. Holder ikke bare å gjøre det om til sorthvitt :no:

Men tanken er god, så fortsett å knipse, og en dag sitter slike bilder der de skal :thumbup:

Lenke til kommentar
En ting å si; prøv igjen.

Her er alt feil. Uinteressant motiv sammen med herpet bildefil er ikke noen god oppskrift.

9505450[/snapback]

Eh.... :blush: hvordan "herpet bildefil"? Forklar gjerne. :blush:

9506526[/snapback]

Han har nok lastet opp en annen versjon nå. Den jeg kommenterte var full av merkelige artifakter. Som kjørt gjennom ett eller annet artistic filter...

Lenke til kommentar

Jeg skjønte heller ikke det med herpet fil da jeg leste de kommentarene. I post nr 5 skriver han jo at han har gjort noe med det, men kanskje en linje i førstepost også hadde vært lurt så..

Bildet er ganske innt. når jeg ser på det igjen etter å ha lest kommentarene. De hustakene og måten de går oppover la jeg rett og slett ikke merke til først.

Lenke til kommentar

Det bør være en regel at man opplyser om at et bilde er byttet ut i førsteposten, dvs i posten der bildet ligger. Det er jo en svært alvorlig redigering av posten, og en slik redigering må man gjøre oppmerksom på. Dette har jeg selv gjort mange ganger.

Det er ikke nødvendig å opplyse om retting av skrivefeil, men nytt innhold må man definitivt gjøre oppmerksom på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...