Gå til innhold

Hvor kan man få kjøpt "gummi" til Sony øreplugger?

klatten

Anbefalte innlegg

Noen andre som har erfaringer med Sony MDR-EX71SL og hvor man evt. kan få kjøpt sånn gummi-knotter til å ha uti enden av pluggene? Jeg har flere ganger holdt på å miste mine, og det vil jo være litt krise hvis man mister de, for da mister jo ørepluggene hele sin verdi...

Så, ja, legg gjerne ved en link hvis du veit hvor man får tak i kun gummien til disse ørepluggene.

Endret av Penis-Hans
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen andre som har erfaringer med Sony MDR-EX71SL og hvor man evt. kan få kjøpt sånn gummi-knotter til å ha uti enden av pluggene? Jeg har flere ganger holdt på å miste mine, og det vil jo være litt krise hvis man mister de, for da mister jo ørepluggene hele sin verdi...

Så, ja, legg gjerne ved en link hvis du veit hvor man får tak i kun gummien til disse ørepluggene.

9505305[/snapback]

Dette lurer jeg også på. Hvor man får kjøpt ekstra "propper" til Sony sine øre-propper.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+89234341

KONDOMERIET! MARGHARGHARG

erhem

kjøp noen billige plugger fra dealextreme.com og bruk gummien derfra, et eller annet par må passe :p

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Haha jeg hadde en drøm om dette for en studn siden. Man kunne bare kjøpe pakker på 10 par og det kostet et par 1000. Dette var fordi de måte plukke gummien av eksisterende sett.

Drømmen min var tydligvis ikke så langt fra virkeigheten. Eller det var faktisk ett mareritt. Var utrolig lettet når jeg våknet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...