henriklov Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Hei Brodern skal selge et AOpen ATX hovedkort med en tilhørende Celeron 500 prosessor. Hva er dette verdt? Det er ikke noe ram på kortet. Han nevnte 400,- for hk+cpu.. Er dette en bra pris? Henrik Lenke til kommentar
IIIvolt Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Ville nok ikke betalt mer enn 400kr nei... Jeg har også hjulpet min bror med diverse datautstyr som jeg ikke har bruk for. Men han har da fått tingene. Hallo, Det er jo familie det er snakk om! :wink: Lenke til kommentar
En Tiger Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Jeg hadde ikke tatt betaling for en slik pc til min egen bror. Nah, aldri. Hadde blitt fornøyd med at den ble brukt i det hele tatt. Men skal du ha betaling ville jeg sagt 200-250 kanskje. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Tar brodern penger, call that family Lenke til kommentar
henriklov Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 Hehe,dere misforstår. Det er ikke til MEG han skal selge utstyret. Det er til en felles "kompis" av oss. Ingen av oss liker han noe særlig så vi må jo kverne maks $ ut av han.. :wink: :wink: :wink: Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Hehe,dere misforstår. Det er ikke til MEG han skal selge utstyret. Det er til en felles "kompis" av oss. Ingen av oss liker han noe særlig så vi må jo kverne maks $ ut av han.. :wink: :wink: :wink: Da skjønner jeg, 400kr høres FAIS ut. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Jeg solgte et abit HK med Celeron 433mhz for 450,- på QXL for et par måneder siden.. Så prisen virker ok den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå