Mazeking Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Har spilt en del på diverse ranked servere. For meg så virker det som de fleste av dem roterer på det samme settet med kart og spill opplegg. Det som er litt synd er at to av spillene er dogfight maps med zones slik at det blir uforholdsmessig mye kjøretid i fly totalt sett og mye mindre i tanks/jeep. Det er litt synd for de av oss som gjerne vil forbedre våre skils på andre områder enn å fly. På en annen side så får man jo ganske bra kontroll på flyvingen etterhvert da... Finnes det noen oversikt fra de som hoster ranked serveres på hvilke som ikke roterer maps men kjører faste spill? Noen ganger har man lyst til å forbedre sine skills på et map og da er rotering litt kjipt Endret 16. september 2007 av Mazeking Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 De blåe serverne er delt inn etter game mode. Dogfight, TDM, DM, CTF og Vari(skifter mellom de forskjellige). Og alle roterer på brettene, mens de har samme modes. Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 litt off-topic men har dere og det problemet med at f.eks står det 25/32 på en ranked server men når du prøver joine den står det den er full? jeg må prøve 10 forskjellige før jeg endelig klarer joine en Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 litt off-topic men har dere og det problemet med at f.eks står det 25/32 på en ranked server men når du prøver joine den står det den er full? jeg må prøve 10 forskjellige før jeg endelig klarer joine en 9505308[/snapback] Korrekt Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 De blåe serverne er delt inn etter game mode. Dogfight, TDM, DM, CTF og Vari(skifter mellom de forskjellige). Og alle roterer på brettene, mens de har samme modes. 9505168[/snapback] Ok da må det ha vært en VARI server jeg var på i går da. Skal se etter dette ved framtidig spilling. CTF Zones synes nå jeg er fetest hvis det også er brett med landområder og kjøretøy på Lenke til kommentar
glenulv Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 er det de blåe serverne som er ranked? Lenke til kommentar
psino Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Servere med pokal (uten strek over, selvsagt) er ranked. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Servere med pokal (uten strek over, selvsagt) er ranked. 9530159[/snapback] Det er vel det samme som alle de blå? Det er vel ingen blå som ikke er ranked og ingen som ikke er blå som er ranked? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Servere med pokal (uten strek over, selvsagt) er ranked. 9530159[/snapback] Det er vel det samme som alle de blå? Det er vel ingen blå som ikke er ranked og ingen som ikke er blå som er ranked? 9535141[/snapback] Det finnes "ikke blå som er ranked" ja. Hvem som helst (tror jeg) kan sette opp dedicated ranked server. Endret 20. september 2007 av Tharos_ Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Noen som vet hvordan man setter opp dedicated server? Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 feil, det som er greien er at warhawk skaperne må godta din server som en ranked server, hvordan vet jeg ikke men må sikekrt kontakte dem på websiden deres eller noe Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 feil, det som er greien er at warhawk skaperne må godta din server som en ranked server, hvordan vet jeg ikke men må sikekrt kontakte dem på websiden deres eller noe 9536102[/snapback] Nice to know. Da har man alternativer hvis man ikke kommer inn på de blå serverne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå