eirikand Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) hei, jeg skulle oppdatere bios i sta og gjorde en feil så nå starter ikke maskinen opp. hva må jeg gjøre?? kortet er et AsRock ALiveNF6G-VSTA som jeg fikk på tirsdag. Leste på hjemmesiden at jeg kansje må levere inn kortet på service Endret 16. september 2007 av eirikand Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Starter den ikke opp i det hele tatt? Du kan prøve å lage en boot disk med en original bios fra hjemmesiden deres. Evt. resette CMOS først, men jeg tviler på om det vil hjelpe hvis du har en skikkelig feilflash. Starter den ikke opp i det hele tatt? Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 bios starter opp men ikke windows. finner ikke ut hvordan jeg lager en bootable floppy disk Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 maskinen virker! yes!! maskinen måtte bare stå å gå en stund først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå