classxxx Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Hei dere.. Lurte bare på om det er noe bra program som viser meg varmen på de forskjellige komponentene i dataen når jeg er i windows? eller må jeg ut i bios og sjekke hele tiden? Kjører Windows Vista ultimate x64 MVH: Chris Lenke til kommentar
KEKEMENNERJA Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 du kan bruke speedfan Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Det finnes flust av programmer til dette. Finner sikkert en widget også iogmed at du har vista. Google it Endret 17. september 2007 av theck1 Lenke til kommentar
pstub Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Skulle også veldig gjerne hatt ETT program som leser av alle temper. Speedfan leser jo CPU, System og harddisker, men ikke grafikkortet. Fixer PC Wizard det også eller? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Everst leser av alle temperaturer. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Ja, PC Wizard viser GPU temperatur også. Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Er Everest til å stole på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå