shakermaker Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 i dag oppdaget jeg at bakgrunnen på hovedmenyen på min ps3 hadde gått over til en lyserød farge, denne har da alltid vært svart før? Er dette noe man kan stille på eller noe som forandrer seg av seg selv? Lenke til kommentar
4MB Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Det forandrer seg for hver måned. Og på natta er den svart uansett. Men du kan jo legge inn en egen bakgrunn og da Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 forandrer av seg selv, den blir grønn og blå og alle mulige farger Lenke til kommentar
4MB Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 MEN hvis du ikke liker fargen for den måneden, så kan du bare gå på instillinger og skifte måned. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 i dag oppdaget jeg at bakgrunnen på hovedmenyen på min ps3 hadde gått over til en lyserød farge, denne har da alltid vært svart før? 9505029[/snapback] Du har spilt mye om natta ser jeg ^^ Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Natt og natt, etter klokken 6 er bakgrunnen alltid helt svart hos meg. Og det er ikke så ofte jeg får satt meg ned før det i alle fall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå