Gå til innhold

Erfaringer med shg.no ?


Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med shg.no? Jeg synes alt virker så mystifistisk billig der.

 

LCD TV, Playstation3, harddisker av det jeg har sett på er 10-20% billigere enn andre butikker. Det står jo det er inkludert mva..

 

Jeg sparer faktisk 6000,- på å kjøpe "Samsung 52" LCD-TV LE52M87BD" der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må si det samme, har handlet for 12-15000 til nå. Leveringen er veldig god med tanke på at det blir sendt fra danmark, får faktisk varen samme dag som en vare fra komplett bestilt på samme tid. Den siste bestillingen, et kabinett tok godt en uke, før den kom men som du sikkert har lest så har shg sagt at de har hatt problemer med posten i det siste. Så utenom denne ene gangen har leveringen vært god. Servie er også veldig bra, har fått byttet ut en del varer i noen leveringer med andre over mail pga at noen varer ikke var på lager. :)

Lenke til kommentar

Grunnen til at SHG.no er billigere er at de gråimporterer sine varer fra lengre syd i europa, feks PS3 fra Tyskland.

 

Samme med tv'ene.

 

Dette betyr at om tven eller varen din går i stykker, så vil ikke den nordiske avdelingen til produsenten ha noe med tven å gjøre, og du må sende varen til SHG i danmark, som videresender til Tyskland. Dette fører til at det tar lengre tid med reparasjoner osv :).

 

I tillegg - om SHG går konkurs, så må du selv reklamere til Samsung Tyskland feks om tv'en din ryker - og jeg tror de ler godt når du skal forsøke å hevde 5 års reklamasjonsrett.

 

Så dette er iallefall hvorfor de har rimelige varer :). Risikoen er litt større, men utenomdette så er det jo bare å handle der.

 

Eneste kanskje direkte negative jeg kan finne er leveringstiden, på tv'er så er det LANG leveringstid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...