Snytefant Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Det har seg sånn at DVD brnneren min ikke funker. Ikonet vises ikke på Min Datamaskin, det lyser ikke på selve brenneren og det skjer ingenting når jeg trykker på knappen. Noen som har noen anelse om hva som kan ha skjedd? Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 har du sjekka om strømmen er koblet til ? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Sjekk både strøm, og signalkabel (ide/ sata). Prøv også å ta ut kablene, og sett de på plass igjen. Hvis ikke det fungerer kan du jo alltids få tak i en live- cd og se om du får kontakt med den der. Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Alle kabler sitter ordentlig. Hva er en Live CD? Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 For å teste om den fungerer kan du putte i en bootable disk, og starte datamaskinen på nytt. Altså en livedistrocd, eller f.eks XP cden. Hvis cden spinner opp og dataen finner den er det windows som er problemet, hvis ikke er nok devicen deffekt. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 For å teste om den fungerer kan du putte i en bootable disk, og starte datamaskinen på nytt. Altså en livedistrocd, eller f.eks XP cden. Hvis cden spinner opp og dataen finner den er det windows som er problemet, hvis ikke er nok devicen deffekt. 9513378[/snapback] Husk å sette spilleren som 1. boot Lenke til kommentar
siindre Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hvordan skal han greie det når det ikke skjer noe når han trykker på knappen? Les hva han skriver. Stapp en nål inn i det lille hullet under skuffen, hvis ingenting skjer da er den deffekt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå