Tutte1 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Her snør det idag og jeg kjenner en barnslig glede over de første snøkornene. Tatt noen nye bilder av klesklypene mine. Hva synes dere? Noe å spare på eller må vi vente på et nytt snøfall? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Snør nå? Hvor bor du hen? F*** jeg gruer meg til vinteren. Jeg syns dette bildet ble litt kjedelig. Har ikke noen tekniske kommentarer, men de kommer sikkert fra noen andre brukere etterhvert. Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Tja, kanskje ikke det mest spennende motivet, men man kunne gjort mye ut av det med litt mer spenstig komposisjon og bruk av linjene. Et alternativ kunne også vært å ta bildet langsetter snora, med klesklypa og snøen i fokus, og snora ut mot kameraet for å gi dybde. Lenke til kommentar
Tutte1 Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Ja, det skal jeg prøve, men må da vente på neste snøfall for nå er den borte. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Onkel har ett godt forslag der tror jeg. Bakgrunnen er jo helt nøytral, og det syns jeg blir litt kjedelig. Kunne muligens fått klesklypen til å "gløde" litt mer med photoshop, da kunne det blitt stilig ^^ Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Litt uskarpt EDIT: Virker som fokuset har kommet på ledninigen bak klypa Endret 16. september 2007 av Nilsemann2k Lenke til kommentar
Tutte1 Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Takk for gode råd alle sammen! Jeg skal jobbe videre med dette så får vi se om jeg får til noe bedre resultat. Morro med nysnø var det i alle fall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå