elpea Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Jeg hørte en spesiel live-versjon av Counting Crows - Round Here her en dag, den inkluderte deler av teksten fra "She doesn't exist anymore". (Den skiller seg ut fra andre Round Here versjoner stort sett med at han hyler "Sheeeeee doesn't exist anymore" mange ganger) Jeg har prøvd mye men klarer ikke å finne ut når og hvor den ble innspillt og hvor jeg kan få tak i den. (Internett er tydeligvis for lite) Er det noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Kan det ha vært 'The Himalayans - Round Here'? Himalayans er gamlebandet til Adam Duritz, og det var med dette bandet han spillte inn sangen første gang. Har dessverre ikke tilgang til sangen her jeg sitter nå og jeg husker ikke helt teksten. Lenke til kommentar
elpea Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Skal sjekke den, men er ganske sikker på at det var en live versjon med Counting Crows. Vet at de har hatt sangen "She doesn't exist anymore" på reportoaret på noen konserter også, men det jeg leter etter er Round Here med deler av "She doesn't exist anymore" innbakt;) Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Kan høre litt igjennom når jeg kommer tilbake til musikken min. Har alle bootleg-opptakene fra konserter ihvertfall. Lenke til kommentar
elpea Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Takk... Jeg har prøvd å bla gjennom alle bootleg-versjoner som jeg har funnet på nett, men klarer ikke å finne den selv... Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Fant en med "Go to sleep little angel, go to sleep little one..", men det er jo fortsatt ikke den du er ute etter. Ble faktisk veldig nysgjerrig selv nå, så hvis du skulle komme over den igjen setter jeg pris på en PM eller et hint i denne tråden. Lenke til kommentar
elpea Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 ja den med "go to sleep..." kjenne æi til... men finner fortsatt ikke den med "she doesn't exist". Dette begynner å plage meg... Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Var det himalayans versjonen? hvis ikke, kan det være fra ett av shim sham showene? Lenke til kommentar
elpea Skrevet 25. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2012 Fant denne tråden, bumper med svaret: Sangen ble spilt på Pinkpop 2000. Fortsatt fantastisk behagelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå