Rambol Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Hei. Jeg er på jakt etter en Mitsubishi forhandler som ligger nærme grensen. Skal handle noen deler til min Outlander og har sett at deleprisene ligger litt under Norge samt at man sparer kursdifferansen. Jeg bor i Oslo og lurer da på om noen vet hvilken forhandler som er den nærmeste Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Trur det er http://www.cajsbilverkstad.se/ denne som er nærmest.. Hva slags deler skal du ha? er jo 5 års garanti og det vil si at du har 5 år igjen Lenke til kommentar
Rambol Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Neida, uttrykte meg litt feil...ikke deler men ekstrautstyr. Vet ikke om dette verkstedet du linket til skaffer ekstrautstyr jeg? Evt. hvor må man dra dersom man skal kjøpe litt orginalt stæsj til bilen? Skal ha gitter til bagasjerommet....så ikke hele bagasjerommet kommer flyende dersom du får en skikkelig stans....samt at du kan pakke helt opp til taket når man skal på langtur....Sparte vel bare ca. kr 400 på det etter hva jeg kunne se, men så drar man vel da med seg mat og drikke også når man først er der. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Har du tenkt tanken ebay? Jeg kjøpte grill/lykter til min MB 300CE for 2500,- og i Norge ligger de på over 6000,-. Det selges mye nytt ekstrautstyr til forskjellige biler på ebay til halv pris kontra Norge. Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Det er jo autorisert mitsubishi verksted så de skaffer nok det meste,, btw det billigste er jo å skaffe uoriginale deler.. da det er helt sykt overpriset originale de tjener mere på delesalg enn bil salg. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Det ligger en på E6 mellom Uddevalla og Strømstad... Husker ikke hva den heter da.... :/ Lenke til kommentar
Rambol Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Hei. Har ikke sjekket ebay.....men det kan jo være en mulighet. Hvordan blir det da med frakt/toll osv og kan man stole 100% på de som selger der? Uorginale deler er hyggelig det også...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå