KeyanZa Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 litt noob spørsmål. jeg har trådløst nettverk hjemme. men hvrdan får jeg ps3 online? noe jeg trenger? f.eks nettverkskort til ps3? kommer meg ikke online, noe jeg må skru å eller? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Once I had set my router up, the rest was as easy as installing a new program on a PC. Going into the menu using the normal PS3 controller, I selected the 'Settings' option. This is as easy as pressing the X button to confirm, just like you'd use it as the action button in most of the games for the machine. Once in 'Settings', you should see an option that says 'Network Settings'. This is where you need to go next. When you click the X button and enter the 'Network Settings' menu, you should see a whole bunch of other options too, but the one that you need to go for is the 'Internet Connection Settings' (see, I told you it was easy to follow!). This is where you'll be setting up the router to work your PS3, so again just hit the X button. That'll take you to a black screen with grey-silver writing that says 'Wired Connection' or 'Wireless'. You need to be selecting the wireless one, so click on that. From here, it's really easy, as the on-screen wizard will guide you. http://www.ps3l33t.com/ps3-console/setting...t-up-guide.html Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 (endret) takker, skal prøve Endret 16. september 2007 av KeyanZa Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 på den wap key, hvor mange tall bokstaver skal inn der'? skrver inn koden min men får bare feil? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) du bestemmer selv hva du vil ha som wep n0kkel og hvormange tegn det skal vAEre. **edit: husk og skrive samme n0kkel på router og ps3 Endret 16. september 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 ok jeg får ivertfall feil kode hele tida. korsen finner jeg den rette koden? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Det er passordet som er stilt inn på routeren din for at andre trådløse enheter skal få "slippe inn". Om den pc-en du sitter ved nå er på samme nettverk har det blitt tastet inn et passord på denne, og da kan du jo høre med den som gjorde det, om det ikke var deg selv, hva passordet er. Ellers kan du gå inn i routeren din og sette passordet selv, og da henviser jeg til manualen på din router;) Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 var ikke jeg som gjordet det nei, å det ser ut som passordet han skrev ned er feil... så han kommer vel iløp av uken å skal fikse det. dette er et felt jeg ikke har greie på... Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Hvilket merke og type er routeren din da? Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 zyxel prestige 600 series. trådløse er vel topcom sky@cer wbr 254g Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Ulempen om du endrer passordet og du er som du sier ukjent med slik ting er jo at du må sette inn nytt passord på PC-en også etter du har endret det i routeren. Da er det kanskje like greit å vente til du får snakket med den som har satt det opp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå