Rinox Skrevet 16. september 2007 Rapporter Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Hei! Nå har jeg et lite problem.. Jeg prøver å installere en bluetooth mus og tastatur, men jeg klarer det ikke... I kontrollpanelet finner jeg ikke bluetooth-devices og når jeg kobler inn bluetoothmottakeren blir den ikke oppdaget av windows og etter 5 sekunder blir den koblet ut automatisk. Hva skal jeg gjøre? Takk for svar Endret 16. september 2007 av Rinox Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 16. september 2007 Rapporter Del Skrevet 16. september 2007 Hvilket bluetooth mus og tastatur? Fulgte det med bluetooth mottaker? Har du installert driverene? Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 16. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. september 2007 Jeg har brukt installasjonsCDen og installert det vellykket. Tastaturet er et "Microsoft Keybord Elite for Bluetooth" og musen er "Microsoft IntelliMouse Explorer for Bluetooth". Er ikke bluetooth mottakeren den jeg stikker i via USB som jeg sa ikke virket? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå