Gå til innhold

P800 bare skryt?

Anbefalte innlegg

Har lasta ned den filmopptakeren. Du har nok rett i at minnekort blir nødvendig hvis man skal lagre film. Men jeg har ingen behov for å lagre film av elendig kvalitet heller.

Symbian er mye bedre enn SmartPhone. Symbian er open source. Microsoft har mer enn nok kontroll over software-markedet. De må ikke få kontrollen over mobil-markedet og.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Enig i at 7650 er litt stor, men det gjør ikke meg noe. Den er ikke større enn R380, 6110 og 7110 som jeg hadde før.

Men husk at 7650 er langt mer enn bare en telefon. Det er en Symbian-telefon, og den har 4MB minne. Symbian-telefonene P800, 7650 og 3650 er mye mer avanserte, og kan vanskelig sammenlignes med vanlige telefoner som S55, T68i, GD87 osv.

Har du endelig sluttet med spamminga og skjerpet deg nå?

Første gangen jeg leser et av dine innlegg hvor det ikke står "fucked in the head, right" eller lignende. :roll:

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Det overrasker meg litt dette med at P800 ikke kan betjenes med én hånd. Kjøpte en R380s på salg en gang, og nettopp dette gjorde at jeg ditchet den; når jeg må stille meg opp og finne frem stylusen for å skrive en enkel tekstmelding blir det for tungvindt. Jeg forstår ikke helt at de ikke hadde lagt til T9-funksjonalitet som man kunne bruke flipp-tastaturet til; det ville jo bare være snakk om programvare, siden dette tastaturet bare trykte på den trykkfølsomme skjermen. Har de altså ikke lagt til dette på P800 heller? Da kan jeg ikke forstå at dette er en telefon som er verdt pengene, og ville mye heller brukt pengene på en T610 (som jeg muligens også kommer til å gjøre). Den er vel god nok til å styre med kalender, huskelister etc., så får man heller synkronisere mot laptop/PDA og ordne med mer avanserte ting der. I alle fall for oss vanlige brukere som ikke er nødt til å ha PDA overalt hvor vi går.

Lenke til kommentar
"Kjærra'" har jo ikke T9 ordbok... :( Blir nødt til å kjøpe 8910 da!

Ehhhhh odbok på denne???!!!! hvordan skulle det blitt, det er jo akkurat det samme som å si at du trenger ordbok på tastaturet ditt...

p800 er den som er mest komplett i smartphones kategorien, robust, nydelig skjerm, oversiktlig funksjoner, trenger faktisk ikke bruksanvisning til alt heller! hvis du skal ha en som overkommer den må du vente på P810,

Det eneste jeg kan sette fingeren på er at SE fortsatt lager litt treig SW,

(hvis man ser bort i fra T610'n da..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...