Bjerknez Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Ja, jøss Bare at jeg fortsatt har et veldig åpent sinn mtp C4, siden jeg enda ikke har prøvekjørt den, hehe 9578078[/snapback] Hadde vel ett relativt åpent sinn jeg også... før jeg kjørte den. Men ble svært skuffet dessverre. Ingenting med denne bilen jeg kunne sette en pluss i margen ved. Den virket rett og slett litt billig... Men men.. smak og behag Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 CItroën har mer "sjel" enn disse anonyme tyske bilene med runding(er) i grillen spør du meg. Og ikke minst dritkule transformer-aktige reklamer... Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 må jo såklart bruke mye mere penger på reklame når man skal selge unna drit:P Lenke til kommentar
agvg Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Da er vi enige da :)Men da har dem jo allerede bestemt sin skjebne. De kommer alltid til å være merket som bare noen forguder. 9577396[/snapback] Bingo, endelig har du sett poenget! Og finne sin nisje og jobbe mot den er jo en bra strategi, f.eks BMW gjør det samme og nyter stor suksess med dette "smale" valget. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) må jo såklart bruke mye mere penger på reklame når man skal selge unna drit:P 9578380[/snapback] Vel, skjønner da utfra dette utsagnet at Audi må være noe skikkelig drit. De reklamerer mye. Og reklamene er ganske bra til tider. Tenk på alle stakkarene som har latt seg lure til å kjøpe Quattro p.g.a. reklameringen fra Audi?!! Endret 26. september 2007 av Krapfoss Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 ironi' -en[i/] (fra gr eironeia 'forstillelse') det å si det motsatte av det en mener på en slik måte at ens virkelige mening skinner igjennom forfatterens spesialvåpen er sylkvass logikk og finslipt i- / skjebnens i- uventet tilfelle som synes å finne sted for å spille en et puss ... Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Har selv vært å prøvd en Citroen C4....riktignok en litt annen utgave en det trådstarter testa...en C4 Coupé 1,6 HDi 16v, og kjenner ikke igjen flere av punktene trådstarter nevner i forbindelse med sin test: 1. Dårlig finnish/interiør.2. kjørekomputer. 3. Seter 3. Radio. 4. Ratt. 5. Utseende/førsteintrykk. (interiør) 6. "skjuling" av airbag på passasjerside. 7. Elendig sikt bakover. 8. Lyspærer gikk i ett sett. 9. El. viduer funket ikke 100%. Ok...nå er det noen punkter jeg ikke fikk så mye kjennskap til, siden dette bare var en prøvetur på ca 45 min....men kan kommenterer på noen av dem... 1. Setene er noe av det bedre jeg har opplevd i en bil i denne klassen. Har prøvd Golf også, riktignok ikke av den aller nyeste modellen, men jeg må si at setene i denne Citroen'en var mye bedre. Dette var skikkelige seter, med god sidestøtte. Nå har jeg også prøvesitti en modell med de setene som trådstarter prøvde, og de var bedritne...men man får faktisk disse skikkelige setene i begge modellene. 2. Kjørekomputer ble ikke testet noe særlig, så den blir vanskelig å kommentere. 3. Radio ble heller ikke testet. 4. Rattet var var faktisk noe av det som imponerte meg meste med bilen. Med turteller integrert i rattstammen, og speedo'n rett over midtkonsollet, gir dette ett særpreg hva angår design. Tar litt tid å bli vant til det, men det funker faktisk helt fint. 5. Utseende på interiør. Synes her Citroen ligger ganske langt foran Golf, og VW ellers. Spennende design, og ikke fullt så kjedelig som på mange tyske biler. 6. Skjuling av airbag på passasjerside....har jeg egentlig ingen formening om. Ikke noe jeg tenkte på under den korte prøveturen ihvertfall. Og hvorfor skal den ikke skjules egentlig? 7. Sikten bakover var da helt grei. Ikke testa 5-dørs utgaven, men mulig det er er dårligere sikt bakover der, men på Coupéen var det ihvertfall bra sikt bakover. 8. En såpass kort kjøretur gir lite grunnlag for å kommentere kvalitet på lyspærer, men ingen av dem slutta å virke på de 45 min jeg kjørte bilen 9. El-vinduene funka ihvertfall feilfritt på bilen jeg testa. Ellers var mitt inntrykk av bilen veldig positivt. Om det skulle være noe å utsette, så måtte det være motorstørrelse. Skulle gjerne hatt en 1,8l eller 2l, siden en 110 hester 1,6l blir litt i minste laget. Ifølge Citroen Norge, så kommer Coupéen bare med 1,6, men den blir laget med større motorer...bl.a en 2 liters 16v med 180 hk. Den kunne det vært veldig morsomt å prøvd, men denne tas vel ikke inn til kjedelige Norge. C4 Coupé er helt klart en bil jeg når som helst hadde valgt framfor en kjedelig Golf. Pantera (som forøvrig er Mercedes-eier...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå