satanjapan Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Kjørte en C4 picasso i spania i sommer med automat kasse og 1.6l diesel? Må bare si at det var noen dårlige uker med kjøring når vi hadde den bilen, giringen var ekstremt dårlig. Tilogmed mormor på 75år kjører bedre med en manuell kasse. Bilen klarte ikke å gire skikkelig, du satt og vugget frem og tilbake hver gang bilen girte. 9510440[/snapback] Som sagt.. det er ingen som kan måle seg med VW DSG kasse. 0-100 går unna på litt i overkant av 7 sekunder. I denne videoen går det LITT tregere forde jeg hadde en litt dårlig start. Som du ser så trykket jeg gassen litt hardt inn og dermed fikk jeg hjulspinn. Da bremser tractionkontrollen bilen noe ned. Jeg har atså ikke full gass i heletatt før midten av 2.giret. Jeg har også muligheten til å gire manuelt fra hendler bak rattet... men DSG-kassen er faktisk rakere De hendlene man kan gire med fra rattet bruker jeg mest når jeg skal more meg litt på E6 å slikt. Egentlig er dem overflødige. DSG-kassen er kanon! Den gir seg ikke og drar jamt opp til ca. 180km/t. Toppfarten har jeg ikke prøvd og det er også heller ikke interesant. Jeg vil ha krefter der jeg trenger dem... Her er en video av en liten uformell akselerasjonstest av min bil med DSG: http://www.bjerknez.com/video/akselerasjon.wmv 9510445[/snapback] Det der var vell mere 9-10sek? 1. du starter ikke helt i ro, er derfor du har kuttet videoen for å sjule dette? bare at man ruller noen få km/t når man begynner å ta tiden kan være så mye som 2sek. 2. Speedometeret i biler viser alltid 4-6% for mye. men ser bra ut den DSG kassa, men trenger ikke noe sånt på bilen min da den ikke må gire 3-4 ganger for å nå 100. den gjør over 100 i andre gir:P kjedelig turtall på diesel da er mest glad i hissige turtalls motorer jeg Video av Celica T-sport 20-190 km/t T-sport har foresten bare en NA 1.8l på 190hk og 180nm, den på videoen er noe trimmet, men er ikke satt på turbo eller komp. Er enig i ditt synspunkt på franske biler. aldri vært borti så mye faenskap som da jeg lånte en 2001 Peugeot 206, og dette er en fransk bil med lite feil på?. vindusviskerne ville ikke gå av, spyleveske pumpa gikk løpsk og tømte seg selv for derreter og ødelegge seg selv. Så gikk alt av lys i dashbordet i 1 min og kom pluteslig på igjen. + ett ineriør som datt fra hverandre bare jeg så på det. dette på bare 1 uke hah :!: Endret 18. september 2007 av Dennis87 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Citroen/Hyundai/Renault/Peugot og slike biler havner litt utenom når det gjelder følese av kvalitet. 9519264[/snapback] Nå synns jeg du er urettferdig mot hyundai, ikke en bil jeg ville ha men den fortjener mye bedre enn å bi sammenlignet med franskmenn! Hva er det med deg å vw egentlig? har selv hatt vw, noe som tvilsomt vil skje igjen da det er laber kvalitet. Brukte ikke så mye drivstoff men djævelsk mye deler! 9523242[/snapback] Du har helt rett i at Hyundai er bedre enn franskt.... Ikke det at jeg har noe fasitsvar på det... men det er vertfall min mening. Alt kommer jo ann på vedlikehold da... Jeg har også hatt en Golf som jeg ikke har vert så heldig med.. Men man kan liksom ikke dra alle biler over en kam, bare forde man har hatt en bil med problemer. Jeg sier da ikke at VW er feilfrie... Det er det ingen som er. Hvis din bil brukte mye deler, så vil jeg vel kanskje tro det har noe med vedlikeholdet av bilen å gjøre. Enten av deg, eller av en evt. tidligere eier. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Kjørte en C4 picasso i spania i sommer med automat kasse og 1.6l diesel? Må bare si at det var noen dårlige uker med kjøring når vi hadde den bilen, giringen var ekstremt dårlig. Tilogmed mormor på 75år kjører bedre med en manuell kasse. Bilen klarte ikke å gire skikkelig, du satt og vugget frem og tilbake hver gang bilen girte. 9510440[/snapback] Som sagt.. det er ingen som kan måle seg med VW DSG kasse. 0-100 går unna på litt i overkant av 7 sekunder. I denne videoen går det LITT tregere forde jeg hadde en litt dårlig start. Som du ser så trykket jeg gassen litt hardt inn og dermed fikk jeg hjulspinn. Da bremser tractionkontrollen bilen noe ned. Jeg har atså ikke full gass i heletatt før midten av 2.giret. Jeg har også muligheten til å gire manuelt fra hendler bak rattet... men DSG-kassen er faktisk rakere De hendlene man kan gire med fra rattet bruker jeg mest når jeg skal more meg litt på E6 å slikt. Egentlig er dem overflødige. DSG-kassen er kanon! Den gir seg ikke og drar jamt opp til ca. 180km/t. Toppfarten har jeg ikke prøvd og det er også heller ikke interesant. Jeg vil ha krefter der jeg trenger dem... Her er en video av en liten uformell akselerasjonstest av min bil med DSG: http://www.bjerknez.com/video/akselerasjon.wmv 9510445[/snapback] Det der var vell mere 9-10sek? 1. du starter ikke helt i ro, er derfor du har kuttet videoen for å sjule dette? bare at man ruller noen få km/t når man begynner å ta tiden kan være så mye som 2sek. 2. Speedometeret i biler viser alltid 4-6% for mye. men ser bra ut den DSG kassa, men trenger ikke noe sånt på bilen min da den ikke må gire 3-4 ganger for å nå 100. den gjør over 100 i andre gir:P kjedelig turtall på diesel da er mest glad i hissige turtalls motorer jeg Video av Celica T-sport 20-190 km/t T-sport har foresten bare en NA 1.8l på 190hk og 180nm, den på videoen er noe trimmet, men er ikke satt på turbo eller komp. Er enig i ditt synspunkt på franske biler. aldri vært borti så mye faenskap som da jeg lånte en 2001 Peugeot 206, og dette er en fransk bil med lite feil på?. vindusviskerne ville ikke gå av, spyleveske pumpa gikk løpsk og tømte seg selv for derreter og ødelegge seg selv. Så gikk alt av lys i dashbordet i 1 min og kom pluteslig på igjen. + ett ineriør som datt fra hverandre bare jeg så på det. dette på bare 1 uke hah :!: 9524450[/snapback] Det er ikke helt sant at jeg startet "testen" i fart. Sannheten er at videoen er redigert på PC-en, slik at introen overlapper selve starten. Jeg har aldri hevdet at denne testen er noe fasit, men jeg kan garantere deg at den gjør null til hundre på under 8 sek. Jadajada... MANGE biler som er raskere enn min bil... Men skal man sammenligne Celica og andre biler som nærmest er laget for fart, så kan jeg jo like godt skyte inn at jeg kjører ræva av en Porche Cayenne med 250HK'er og V6'er. Cayenne er jo bygget for litt andre forhold enn min Touran, og det samme er andre såkalte sportsbiler. Skal du sammenligne, så må du evt. finne biler i samme kategori... Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Når ble Touran og Cayenne sportsbiler? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Når ble Touran og Cayenne sportsbiler? 9525365[/snapback] Er ikke det jeg mente. Touran er ingen sportsbil og det er ikke en Cayenne heller. Mulig jeg "ordla" meg litt feil her... men det jeg mener er at man ikke kan sammenligne disse bilene. En Celica er jo en typisk sportsbil som er bygget for litt mer sportsligere prestasjoner enn en Touran, som i hovedsak er en familiebil. Synes vi skal være forsiktige med å sammenligne fart og resurser med to vidt forskjellige biltyper. Ville jeg hatt behov for fart og kun det.. så hadde jeg sef. kjøpt meg noe annet enn en Touran til 400.000 kr. Men med min bil så har jeg på en måte litt av alt. LITT sportsbil, mye plass, lite forbruk, blodsterk motor. Men dette er ikke en tråd om min bil... dette er en tråd som i hovedsak handler om Citroen kontra VW. Eller rettere sagt C4 kontra Golf har det vel blitt. Min bil har ingenting med denne sammenligningen å gjøre, da min bil er større/har mye større motor/en helt annen kundegruppe. Endret 19. september 2007 av GigaFlow Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Golf er sosse-harry eller rett og slett bare fantasiløst. Citroën skal jeg aldri mer eie etter jeg har kjørt den jeg nå har til døde! Men det finnes heldigvis mange bra alternativer fra "det fjerne østen" som f.eks. Mazda 3, nye Civic eller Toyota Auris. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Golf er sosse-harry eller rett og slett bare fantasiløst. Citroën skal jeg aldri mer eie etter jeg har kjørt den jeg nå har til døde! Men det finnes heldigvis mange bra alternativer fra "det fjerne østen" som f.eks. Mazda 3, nye Civic eller Toyota Auris. 9525954[/snapback] "sosse-harry" ?? Mazda 3/Nye Civic/Auris er så absolutt solide biler. Av disse synes jeg helt klart den nye Civic R er en bil med tøft utseende. Men har ikke kjørt den, så kan ikke si noe mer enn det. De to andre er også flotte biler med teknisk kvalitet i toppklasse. Bare så synd dem har spart på interiøret. Det er tydelig forskjell mellom disse bilene og en VW i samme klasse. Min far har en Mazda 5 2007 mod. med hishari pakke eller hva det heter. Fin bil... men jeg får følelse av plast-plast-plast. Man bare merker at bilen ikke er like kompakt som VW. Men den tekniske kvaliteten er helt på topp. Men det hjelper jo ikke hvor lenge bilen går, så lenge man ikke trives bak rattet. Min far er ganske gammeldags av seg og fnyste litt når han så min bil med styling og senkesett +++. Men når han kjørte bilen, så innrømmet han at den var meget god å kjøre. Han sa faktisk at den var bedre en Mazda'en å kjøre. Men han syntes den støyet mer enn Mazdaen. Men det er sef. forde jeg har mye senk og lavprofil. Nestegang han kjøper seg en bil, så skulle han vertfall prøvekjøre en Touran sa han. Men... en gammel vane er vond og vende. Når jeg setter meg inn i en Mazda 3 (ja.. har kjørt den) eller Mazda 5 kontra en Golf og Touran, så kjenner jeg en klar forbedring både når det gjelder opplevd kvalitet/motor/girkasse/kjøreegenskaper. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Husk at du får en meget kul dieselmotor i den lille tassen Toyota Auris X - nemlig 2.2l på 177hk, men bilen ser relativt anonym ut... Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 En Celica er jo en typisk sportsbil Tja, sportsbil? Til nød en sportscoupé. Men en Ariel Atom 2 er derimot en ekte sportsbil. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Husk at du får en meget kul dieselmotor i den lille tassen Toyota Auris X - nemlig 2.2l på 177hk, men bilen ser relativt anonym ut... 9526052[/snapback] Ja jøss... Skal ikke skimse av den motoren. Men nettopp Auris med denne motoren er også testet på dinside.no. Under "konklusjon og konkurenter" så har fortsatt Golfen ett overtak... både når det gjelder kjøreegenskaper, motor og opplevd kvalitet. Men en dieselmotor på 177 HK'er med manuell girkasse eller en midt på treet automat er ikke mye og hoppe i taket av. En dieselmotor av det kaliberet bør man utstyre med noe bedre enn dette synes jeg. Å da mener jeg VW'ens DSG-kasse. Fantastisk kombinasjon! PS! Jeg vet at jeg muligens irriterer mange her inne når det gjelder mine "skryt" av VW og eller tyske biler generelt. Når jeg ser litt tilbake så finner jeg mange poster hvor jeg hyller VW. Men det er da fritt frem for hver enkelt her og komme med slike poster... så lenge man har noe fornuftig og komme med. Men det er da litt morro og argumentere litt frem og tilbake... er det ikke det da? De ter bare det at jeg ikke finner like mange argumenter for å velge en feks. C4 i forhold til en Golf. Pån igjen.... Endret 19. september 2007 av GigaFlow Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Problemet er de som tenker "merket jeg har er best" og sammtidig MÅ overtale andre mennesker med sin mening For meg så blir det bare patetisk og dumt og veldig innlysende men jeg sliter da jeg har tre forskjellige merker Saab-Mercedes-Kia dette burde strengt tatt ikke være mulig skulle man tro i enkelte tråder Skal man ha den grommeste bilen i denne klassen så skiller Honda Civic seg klart ut i forhold til kjedelige Golf og div andre Endret 19. september 2007 av Jada-jada Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 PS! Jeg vet at jeg muligens irriterer mange her inne når det gjelder mine "skryt" av VW og eller tyske biler generelt. Når jeg ser litt tilbake så finner jeg mange poster hvor jeg hyller VW. Men det er da fritt frem for hver enkelt her og komme med slike poster... så lenge man har noe fornuftig og komme med. 9526118[/snapback] Du vet at TDI-motorene til VW, 1.9-2.0l 2000-2007 egentlig ikke er så bra? De bruker litt rar pumpedyse-teknologi i steden for common rail som de fleste andre bruker i personbilmotorer. Gir noe ujevn innsprøytning og "skrangler" derfor litt ekstra på lave turtall. På papiret gir de god ytelse, men i praksis er det noen treskeverk. Den ultimate fallitterklæringen er jo at man på VW fra og med 2008-modellene har gått over til common rail :!: De har vel allerede begynt med piezo insprøytinig og common rail på de større Audi-motorene tror jeg. Uansett, når dette blir mer kjent vil jeg tippe prisen på brukt TDI av modellene og typen jeg nevner falle ganske kraftig når VW diesel av den nye typen begynner å dukke opp snart. Kommer an på hvor mye de dysser ned TDI-tabben sin eller ei... Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 PS! Jeg vet at jeg muligens irriterer mange her inne når det gjelder mine "skryt" av VW og eller tyske biler generelt. Når jeg ser litt tilbake så finner jeg mange poster hvor jeg hyller VW. Men det er da fritt frem for hver enkelt her og komme med slike poster... så lenge man har noe fornuftig og komme med. 9526118[/snapback] Du vet at TDI-motorene til VW, 1.9-2.0l 2000-2007 egentlig ikke er så bra? De bruker litt rar pumpedyse-teknologi i steden for common rail som de fleste andre bruker i personbilmotorer. Gir noe ujevn innsprøytning og "skrangler" derfor litt ekstra på lave turtall. På papiret gir de god ytelse, men i praksis er det noen treskeverk. Den ultimate fallitterklæringen er jo at man på VW fra og med 2008-modellene har gått over til common rail :!: De har vel allerede begynt med piezo insprøytinig og common rail på de større Audi-motorene tror jeg. Uansett, når dette blir mer kjent vil jeg tippe prisen på brukt TDI av modellene og typen jeg nevner falle ganske kraftig når VW diesel av den nye typen begynner å dukke opp snart. Kommer an på hvor mye de dysser ned TDI-tabben sin eller ei... 9526676[/snapback] Du har ett poeng der... Men til tross for dette så vinner VW de fleste tester. Når den nye Common Rail-motorene kommer, så blir vel forspranget bare enda større da vil jeg tro... Men du har så absolutt ett godt argument for evt. IKKE å velge en VW med diesel. Men selv så mener jeg at hvis dette er det eneste argumentet, så blir det liksom litt tynt. Selv så synes jeg ikke Dieselen i min Touran bråker noe mer enn dieselen i feks. Fors S-max, som kanskje er Touran sin argeste konkurent. Men det er mulig man må ha ekstra god hørsel for å høre dette....? Uansett, så kan jeg mer enn gjerne leve med dette, siden jeg synes at Touran er en vesentlig bedre bil på alle områder. Spesielt når det gjelder DSG-kassen. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Nå er kanskje ikke Ford-Diesel blant de "smootheste" dieselmotorene du får da Men prøv å høre på en ny BMW 2.0d motor. Selv er jeg stor fan av JTD-motorene til Alfa Romeo, nye 159-serien spesielt. De to største minusene med VW diesel er for det første motoren (bilen hjerte!) og det at det er så kjedelig og alt for vanlig. På annenhvert gatehjørne i Oslo står en søppeldunk. På hvert gatehjørne står en VW TDI (Passat / Touran / Golf - Stasjonsvogn) Men selvfølgelig, bensin turboene til VW (<en eller annen teit forkortelse>) er jo fine saker som viser hva de kan lage av gode motorer Endret 19. september 2007 av Krapfoss Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Nå er kanskje ikke Ford-Diesel blant de "smootheste" dieselmotorene du får da Men prøv å høre på en ny BMW 2.0d motor. Selv er jeg stor fan av JTD-motorene til Alfa Romeo, nye 159-serien spesielt. De to største minusene med VW diesel er for det første motoren (bilen hjerte!) og det at det er så kjedelig og alt for vanlig. På annenhvert gatehjørne i Oslo står en søppeldunk. På hvert gatehjørne står en VW TDI (Passat / Touran / Golf - Stasjonsvogn) Men selvfølgelig, bensin turboene til VW (FSI) er jo fine saker som viser hva de kan lage av gode motorer 9526943[/snapback] Du mener sikkert TSI? FSI-motorene har ikke turbo så vidt meg bekjent... Om VW er vanlig eller ikke er meg klinkende likegyldig. Det beviser jo bare at folk flest har tilltro til VW og det er jo bare bra. Jeg kunne sef. kjøpt meg en Citroen og ikke hvert så veldig vanlig... men jeg tenker litt slik: HVORFOR kjøper ikke flere Citroen, så lenge mange mener det er en fantastisk bil? Det kommer av at folk flest ikke tar seg råd til og "prøve" Det er tydelig at folk ikke er like overbevist over kvaliteten i Citroen som i en VW. Ellers så hadde det jo hvert omvendt. Og da hadde jo Citroen blitt en kjedelig og vanlig bil. Slik som dere synes VW er nå. Mulig mange hadde blitt fornøyd med en Citroen... men det er litt nedtur og gå fra en VW til Citroen. Vertfall hvis man snakker om C4 kontra Golf. Går man feks. fra en Renault eller evt. Peugot vil nok kanskje mange velge Citroen. Men jeg ville nok heller hatt en Ranault/Peugot istede for en Citroen. Har det siste året kjørt både Citroen C5 2006 mod. og C4. Ingen av bilene var noe særlig. Det eneste som var fint med Citroen er luftdemperene. Men det alene er ikke nok til og dra opp de andre svakhetene jeg synes C5'en jeg kjørte hadde. Dessuten så er ikke dette akkurat en bil man ønsker og tyne i svingene. Man får litt "rullende sofa" følelse. Men ser man bort fra minussidene og kjører rett frem på E6'en, uten å tenke på den middelmådige automatkassen, så er den veldig god å kjøre. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Kjørte en C4 picasso i spania i sommer med automat kasse og 1.6l diesel? Må bare si at det var noen dårlige uker med kjøring når vi hadde den bilen, giringen var ekstremt dårlig. Tilogmed mormor på 75år kjører bedre med en manuell kasse. Bilen klarte ikke å gire skikkelig, du satt og vugget frem og tilbake hver gang bilen girte. 9510440[/snapback] Som sagt.. det er ingen som kan måle seg med VW DSG kasse. 0-100 går unna på litt i overkant av 7 sekunder. I denne videoen går det LITT tregere forde jeg hadde en litt dårlig start. Som du ser så trykket jeg gassen litt hardt inn og dermed fikk jeg hjulspinn. Da bremser tractionkontrollen bilen noe ned. Jeg har atså ikke full gass i heletatt før midten av 2.giret. Jeg har også muligheten til å gire manuelt fra hendler bak rattet... men DSG-kassen er faktisk rakere De hendlene man kan gire med fra rattet bruker jeg mest når jeg skal more meg litt på E6 å slikt. Egentlig er dem overflødige. DSG-kassen er kanon! Den gir seg ikke og drar jamt opp til ca. 180km/t. Toppfarten har jeg ikke prøvd og det er også heller ikke interesant. Jeg vil ha krefter der jeg trenger dem... Her er en video av en liten uformell akselerasjonstest av min bil med DSG: http://www.bjerknez.com/video/akselerasjon.wmv 9510445[/snapback] Det der var vell mere 9-10sek? 1. du starter ikke helt i ro, er derfor du har kuttet videoen for å sjule dette? bare at man ruller noen få km/t når man begynner å ta tiden kan være så mye som 2sek. 2. Speedometeret i biler viser alltid 4-6% for mye. men ser bra ut den DSG kassa, men trenger ikke noe sånt på bilen min da den ikke må gire 3-4 ganger for å nå 100. den gjør over 100 i andre gir:P kjedelig turtall på diesel da er mest glad i hissige turtalls motorer jeg Video av Celica T-sport 20-190 km/t T-sport har foresten bare en NA 1.8l på 190hk og 180nm, den på videoen er noe trimmet, men er ikke satt på turbo eller komp. Er enig i ditt synspunkt på franske biler. aldri vært borti så mye faenskap som da jeg lånte en 2001 Peugeot 206, og dette er en fransk bil med lite feil på?. vindusviskerne ville ikke gå av, spyleveske pumpa gikk løpsk og tømte seg selv for derreter og ødelegge seg selv. Så gikk alt av lys i dashbordet i 1 min og kom pluteslig på igjen. + ett ineriør som datt fra hverandre bare jeg så på det. dette på bare 1 uke hah :!: 9524450[/snapback] Vel... en T-sport som gjør unna 20-190km/t på rudt 15 sek. har nok mere enn 180 HK'er for å si det slik. Da snakker jeg ikke bare om LITT mer heller. Uansett... bilen gikk unna den... men kan som sagt ikke sammenlignes med en familiebil med litt over 200 HK'ers diesel. Dessuten så er denne videoen du linket til mest sannsynlif fake.... Hvis du leser kommentarene til videoen, så finner du det ut. I følge dinside.no så gjør en standard Toyota Celica med 192HK'er 0-100km/t på 7.2 sek. Jeg hadde ikke vert så veldig redd for å stillt opp i en duell akkurat.... Endret 19. september 2007 av GigaFlow Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Denne tråden burde døpes om til GigaFlows VW fanboy tråd :!: Kjøp deg en skikkelig bil og ikke en vindpølse av en Touran bare for å få på gnierskilt. Designet minner mest om en oppblåst Polo. Sånn sett så mener jeg at en C3 ser bedre ut enn en Polo. Men franskmenn, og spesielt Citroën har ikke forstått dette med innmat og kjøreegenskaper. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Døp om tråden til hva du vil du... At du mener jeg ikke har en "skikkelig" bil repekterer jeg.... for all del. Å kalle den "vindpølse" kan du også få lov til. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Søren da! Prøver bare erte :!: Men innrøm nå at et C4 "skall" med Touran "innmat" hadde vært den perfekte bilen? Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Søren da! Prøver bare erte :!: Men innrøm nå at et C4 "skall" med Touran "innmat" hadde vært den perfekte bilen? 9527576[/snapback] Hvorfor holde kjeft, når man kan åpne den og fjerne en hver tvil... Ellers, helt enig med det du skriver her GigaFlow. Også omkring Touran og DSG-kassen, vurderer en tur til forhandler å få prøvekjørt en slik bil. Fattern kjøpte nylig en Touran varebil (minus omtrent alt ekstrautstyret, DSG-kassen og motoren), veldig god bil å kjøre, men har fått hørt deet "endel" ganger om hvor dumt det var å ikke kjøpe med DSG. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå