Gå til innhold

tigerdirect står ikke på webshopguiden så e d safe

Anbefalte innlegg

Sorry for at jeg måtte bruke:e/d/og safe i emnetitelen men fikk ikke plass ellers :/

MEN tilbake på emnet:jeg så ikke tiger direct på webshopguiden (https://prisguiden.no/shop_list_all.php ) så jeg lurte på om det er trygt og kjøpe derfra likevell?

de har jo messevis av videoer om produktene sine på youtube og greier så de må da være ganske særiøse sant?

Endret av jegernorsk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De i listen der er bare norske webshopper og butikker som har norske utgaver av sine webshopper. Tiger Direct er så vidt jeg kan huske en amerikansk webshop, og derfor ikke i listen.

En annen ting verd å nevne er at selv om en webshop finnes i listen du linker til betyr det ikke at det er trygt å kjøpe derfra, bare at det er en webshop underlagt norske regler for norske konsumenter.

Når det gjelder TD vet jeg hvertfall at de er ganske store og gamle så det er hvertfall litt trygghet i det, men når jeg vurderte å kjøpe et hovedkort derfra for et par år siden tror jeg ikke de sendte til Europa engang og de er selvsagt ikke underlagt norske forbrukerlover.

Lenke til kommentar
De i listen der er bare norske webshopper og butikker som har norske utgaver av sine webshopper. Tiger Direct er så vidt jeg kan huske en amerikansk webshop, og derfor ikke i listen.

En annen ting verd å nevne er at selv om en webshop finnes i listen du linker til betyr det ikke at det er trygt å kjøpe derfra, bare at det er en webshop underlagt norske regler for norske konsumenter.

Når det gjelder TD vet jeg hvertfall at de er ganske store og gamle så det er hvertfall litt trygghet i det, men når jeg vurderte å kjøpe et hovedkort derfra for et par år siden tror jeg ikke de sendte til Europa engang og de er selvsagt ikke underlagt norske forbrukerlover.

9503922[/snapback]

Ok såppas :( men takk for svarene nå må jeg bare finne ut hvor jeg kan kjøpe en OCZ Equalizer Laser Gaming Mouse OCZMSEQR men dette er jo off topic så venligst ikke svar meg på dette i denne tråden men hvist du vet hvor jeg kan kjøpe den musen i norge så send meg en pm ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...