ekwathne Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Jeg har nå en Microsoft Intellimouse 3.0 og en Qpad Lowsense musematte. Jeg syns Qpaden blir for stor (30x40cm). Vil altså ha en mindre gaming musematte som fungerer bra med musen. Forslag? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 *bump* Lenke til kommentar
Matias Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Hvis du liker musematten du har kommer Qpad i forskjellige størrelser. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Vil ha en ny en. Jeg kunne jo bare klippet den i to men vil prøve en ny. Forhåpentligvis bedre. Forslag? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hva med denne? http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo....aspx?plid=5942 Har hørt den skal være veldig bra, så ser den jo veldig bra ut Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Kanskje det. Vil vente til jeg får flere svar før jeg handler ny. Flere forslag folkens! Lenke til kommentar
Matias Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Vil nesten anbefale deg og ikke kjøpe den uten å teste først. Stor forskjell på tøymatte og en hard matte. Ikke gå etter utseende i hvert fall. Har selv Qpad og liker den godt. Hvis jeg skulle valgt noe annet ville det nok bli en annen tøymatte, muligens Everglide Destruction Pad. Den finnes dog ikke i din størrelse i prisguiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå