markeyb92 Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) hei:) Jeg lurer på hva som er den raskeste måten å få sic-pack på! Jeg trener fra før av fotball 2-3 ganger i uka., 100 Crunches og 30 Push-ups daglig (som oftest) og jogger et par ganger i uka. hvordan kan jeg få six-pack raskt og hvor lang tid vil det ta? Hvis noen kan gi emg tips om legg muskler er jeg også glad Tusen takk! Endret 16. september 2007 av markeyb92 Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Er ingen fasit svar på dette, men en time kardiotrening før frukost hver dag, samt at du passer på at du ligger på underskudd når det kommer til kaloriene. Sett opp en kostholdsplan, regn ut ca. hvor mangen kalorier du spiser hver dag, så tilpass treningen din etter det og pass på at du ligger på underskudd! Vist jeg ikke husker feil, så bør man ligge på ca 20% kalori-underskudd. Da mister man mest mulig fett, og minst mulig muskelmasse. Klarer du å holde på med dette i noen mnd vil fettprosenten din synke og resultatene bli synlige. Lykke til. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Er ingen fasit svar på dette, men en time kardiotrening før frukost hver dag 9503808[/snapback] Kardiotrening før frokost hjelper ikke forbrenningen mer enn kardio på dagen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=57286.0 Det jeg vil anbefale deg er å fortsette med fotballtreningen 3 ganger i uken og spille litt fotball eller hva det enn måtte være på fritiden og spise i kcalunderskudd samt spise mye proteinrik kost. Dette vil nok være nok til å få frem sixpacken. Og ja: Gjør om emnetittel "Plz", er ikke noe 1337 språk forum, her bruker vi bokmål eller nynorsk. Edit: Fornøyd nå? Endret 16. september 2007 av DNA Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Erm selvfølgelig hjelper det forbrenningen ettersom det forbrenner kalorier. Allt som forbrenner, vil også hjelpe på forbrenningen Sitatet du kommer med sier bare at det ikke forbrenner MER kalorier på tom mage enn ellers..... :S Lenke til kommentar
DNA Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Erm selvfølgelig hjelper det forbrenningen ettersom det forbrenner kalorier. Allt som forbrenner, vil også hjelpe på forbrenningen Sitatet du kommer med sier bare at det ikke forbrenner MER kalorier på tom mage enn ellers..... :S 9504972[/snapback] Du må jo ikke ta alt bokstavelig. De fleste vil vel skjønne at jeg mener at det ikke hjelper noe mer for forbrenningen å trene kardio før frokost. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå