Gå til innhold

Bygge ny pc, trenger kommentarer

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle kaste meg på flowen av folk som spør om råd her.

Skal mekke meg ny pc, skal kjøre endel gaming på den, er student på spilldesign, så skal vel brukes til noe andre greier i framtiden også.

Har en brukbar skjerm hjemme, det jeg ikke har satt opp på listen er noen dugelige høytalere. Noen som har noen tips?

Lurer på om jeg skal bruke litt mere penger på hovedkortet når jeg først brenner av litt penger på PC-en, men er ikke noe stor ekspert selv, tar gjerne imot råd.

Handlelisten ligger her: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=54973

Mange takk

Terje

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tenkte jeg skulle kaste meg på flowen av folk som spør om råd her.

Skal mekke meg ny pc, skal kjøre endel gaming på den, er student på spilldesign, så skal vel brukes til noe andre greier i framtiden også.

Har en brukbar skjerm hjemme, det jeg ikke har satt opp på listen er noen dugelige høytalere. Noen som har noen tips?

Lurer på om jeg skal bruke litt mere penger på hovedkortet når jeg først brenner av litt penger på PC-en, men er ikke noe stor ekspert selv, tar gjerne imot råd.

Handlelisten ligger her: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=54973

Mange takk

Terje

9503723[/snapback]

Og jeg ville valgt et HK som støtter DDR3 og har brikkesett P35.

Lenke til kommentar

Denne ser jo ut som et pent leketøy :thumbup:

Å bruke spenn på hovedkort som støtter ddr3 og ddr2 er i mine øyne bortkasta penger; Når det er på tide å oppgradere pc til å bruke ddr3 så antar jeg at det er på tide med nytt hovedkort uansett.

Lenke til kommentar
Denne ser jo ut som et pent leketøy  :thumbup:

Å bruke spenn på hovedkort som støtter ddr3 og ddr2 er i mine øyne bortkasta penger; Når det er på tide å oppgradere pc til å bruke ddr3 så antar jeg at det er på tide med nytt hovedkort uansett.

9504430[/snapback]

Ville jo vært fremtidsretta å valgt et HK som støtter DDR3 og har brikkesettet P35. Et argument vil jo være at det antakelig vil være billigere om man venter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...