ecko Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 hva skal til før politiet sender en hundepatrulje etter deg? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg vil tro at det ikke er noe fasitsvar på dette. Det kan være mange forskjellige grunner, alt fra om du greide å stikke av til spor de kan bruke sporhunder på. Hvorfor lurer på du på det, egentlig? Planer om å få en hundepatrulje etter deg? Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Spengstoff og dop? Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Trenger bare å gjøre noe kriminelt egentlig, å bli tatt på fersken Lykke til, for dem biter. Har ennå arr i armen Lenke til kommentar
ecko Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 om man for ex stjeler en bil midt på natta. forlater den i skauen og går hjem. vil de da ta seg bryet med å få ei bikje til å prøve å finne sporet av deg? Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Er det noe du vil fortelle oss eller ? Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 om man for ex stjeler en bil midt på natta. forlater den i skauen og går hjem. vil de da ta seg bryet med å få ei bikje til å prøve å finne sporet av deg? 9505311[/snapback] Haha! Jeg tror neppe de gidder det. Politiet sier jo selv at de er overarbeidet. Hadde det vært overkjørte forgjengere og annet alvorlig, så hadde saken vært annerledes. Men jeg tror ikke at politiet setter inn store ressurser på slikt. Men kanskje kommer det an på HVOR dette skjer? I Oslo m. omegn sikkert ikke. Men på et landsens distriktkontor hvor de kanskje har en stålet bil pr år, en sporhund med fritid og en æreskjær lensmann .. så kanskje... Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Kommer jo an på hvilken bil som er først på stedet. Dersom det er en hundepatrulje vil nok de umiddelbart starte søk. Dersom det er begått andre kriminelle handlinger i samme område som kan kobles opp mot biltyveriet er det også mulig at de kaller inn hundepatrulje. Lenke til kommentar
kokka Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Min far er drosjesjåfør og han ringte politiet etter en kunde stakk av uten å betale. De sendte hundepatruljen for å lete etter han. Dette var i osloområdet. Endret 18. september 2007 av kokka Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 hva skal til før politiet sender en hundepatrulje etter deg? 9503517[/snapback] Hva er dette for et spørsmål da? Det har ihvertfall fint lite med juss å gjøre og heller med Politiets operative kapasiteter å gjøre. Dette vil du garantert aldri få svar på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå