Slugge Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 skal jeg gjøre... kunne jo kanskje lagd en sånn en mirc channel evt tekken.no på qnet elns? så folk som gamer kan joine der? Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Vet hvertfall at disse 6 spiller Tekken i Norge: - Wangen - Vortexus - Lomax - slugge - SnakeIV - Flash_VI (snart) Lenke til kommentar
master_al Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg har også Tekken 5 DR Online. Nick: Memoen Lenke til kommentar
Oas3k Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Lasta ned US versjonen, men den innstalerte seg automatisk på US acc. Kan spille fra EU acc, men finner kun en game som er "inactiv" hver gang, når jeg refresher finner den 4-5 game rooms. (Gjelder både Us og Eu acc) Over en periode på 30 min fant jeg ikke flere rooms, er dette vanlig? Så også nederst at det stod "<Highscore america> 16318 xxx Tekken lord" osv betyr dette at ranking systeme er indivudelt etter som hvor man laster spillet fra. Alle kampene hadde dårlig connection og lag, vansklig å finne kamper i det hele tatt. Noen tips eller hint? Endret 24. oktober 2007 av Oas3k Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Vente til EU versjonen Lenke til kommentar
Avean Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Ja jeg angrer at jeg kjøpte det, er bare amerikanere man møter og som kjent så har USA noen av verdens ræva linjer. Bare lagging. Har tapt 5-6 kamper nå under mitt navn, håper det blir resatt på EU kontoen min Å tape i Tekken er noe jeg ikke er bekjent med Så fort EU versjonen kommer så blir hevnen søt, NO MERCY MERCY IS FOR THE WEAK osv Endret 24. oktober 2007 av Avean Lenke til kommentar
Oas3k Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Ja jeg angrer at jeg kjøpte det, er bare amerikanere man møter og som kjent så har USA noen av verdens ræva linjer. Bare lagging. Har tapt 5-6 kamper nå under mitt navn, håper det blir resatt på EU kontoen min Å tape i Tekken er noe jeg ikke er bekjent med Så fort EU versjonen kommer så blir hevnen søt, NO MERCY MERCY IS FOR THE WEAK osv regner med statsa blir borte når man sletter save filen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå