Slugge Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 jeg lastet ned tekken 5 nå for 1 time siden for å spille med noen kompiser, spillte en stund og nå ville vi prøve online, men fant ikke ut hvordan, noen som vet? Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 tekken online kommer ikke før november, som er sagt i flere tråder. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 vis du har lastet ned eu versjonen til 80kr er det ikke online på den. online pakken kommer ikke før i november..bæsj Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg ble ganske skuffa... Hadde tenkt å kjøpe det med en gang :/ Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg ble ganske skuffa... Hadde tenkt å kjøpe det med en gang :/ 9514035[/snapback] jeg føler med deg bro, er bare å tørrtrene offline så lenge:P Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Fungerer fint å kjøpe fra US STORE. det er verdens-servere og spillet ble plutselig 2000 ganger kulere. Jeg og en kamerat kjøpte det begge med US accounten, for så å innstallere det med EU account. Regner med at vi spilte 9 timer i strekk etter at vi hadde kjøpt spillet..... Så hvis noen har nølt med å kjøpe dette pga. servere o.l. så er det bare å slå til nå Egentlig ganske billig også mtp. at dollaren er så fryktelig lav for tiden. eneste ulempen er hvis du har kjøpt spillet fra før på EU STORE. Men det er ikke snakk om så mye penger så slå til og kos dere online.... Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Kanslke dumt spørsmål dette, men hva menes med å kjøpe med US account, og installere med EU. Bare kjøpe og laste ned med en bruker på PS3 som er reg mot US sin PS store, så logge seg inn med EU-"brukeren" og installere? Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Helt Riktig! Så lett er det.... Lenke til kommentar
AndreasGS Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 er online en tillegspakke som koster penger, eller er den gratis? Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Den koster ekstra. Når den kommer i Europa i November så koster den sikkert en 30-50 kroner vil jeg tippe. Selv kjøpte jeg fra US STORE. HAdde kjøpt spillet på EU S. fra før, men du kan ikke velge bare tilleggspakken ser det ut som. Men $ er så lav for tiden så ser ingen grunn til å kjøpe hele pakka. Det er ingen form for lag og det er så utrolig moro å spille online. Jeg og en kamerat har kanskje en 30-40 timer allerede:p Lærer masse nye triks av de som er knallgode også.... Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Hmm, hvordan får jeg betalt på us når jeg ikke kan regge visa kortet da? Må jo ha billing adress i Us også. Får d ikke til. Noen triks? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Hmm, hvordan får jeg betalt på us når jeg ikke kan regge visa kortet da?Må jo ha billing adress i Us også. Får d ikke til. Noen triks? 9599157[/snapback] Prøv ingen adresse i hele tatt? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Venter til November, bare 1 måned igjen nå. Grunnen er at jeg har hundrevis av timer lagt bak min karakter, nekter å starte om igjen med å nå ranken og få alt av klærne osv Ganske viktig å se kul ut online også Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 wooohooo, downloader online greien fra US nå Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Kan du spille det online hvis du laster det ned fra US. Jeg trodde ikke det jeg, hm. Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 går d ja, fra din EU account og Lenke til kommentar
Avean Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Skal skal ikke................... kjøper jeg us utgaven må jeg starte på nytt med ranken. Faen som det frister >_< må holde ut til november. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 hehe kom igjen Avean. Kan vi starte en aldri så liten Tekken 5 turnering her:) Lager rom for 6 hvor vi prater og har det moro sammen:) Tipper jeg spiller T: DR i november også, men da er det ikke lenge igjen til Tekken 6:) Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 wangen add meg på PSN da (se sig) også kan vi ta noen fights.... har du headset btw? Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) HAr lagt deg til ja. Leg til Vortexus(en venn av meg) så blir det itt artigere kamper(mtp. nordmenn) Endret 2. oktober 2007 av WangenPs3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå