Gå til innhold

Tekken 5 DR, online?

Slugge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Fungerer fint å kjøpe fra US STORE. det er verdens-servere og spillet ble plutselig 2000 ganger kulere. Jeg og en kamerat kjøpte det begge med US accounten, for så å innstallere det med EU account. Regner med at vi spilte 9 timer i strekk etter at vi hadde kjøpt spillet.....

Så hvis noen har nølt med å kjøpe dette pga. servere o.l. så er det bare å slå til nå:) Egentlig ganske billig også mtp. at dollaren er så fryktelig lav for tiden. eneste ulempen er hvis du har kjøpt spillet fra før på EU STORE. Men det er ikke snakk om så mye penger så slå til og kos dere online....

Lenke til kommentar

Den koster ekstra. Når den kommer i Europa i November så koster den sikkert en 30-50 kroner vil jeg tippe. Selv kjøpte jeg fra US STORE. HAdde kjøpt spillet på EU S. fra før, men du kan ikke velge bare tilleggspakken ser det ut som. Men $ er så lav for tiden så ser ingen grunn til å kjøpe hele pakka. Det er ingen form for lag og det er så utrolig moro å spille online. Jeg og en kamerat har kanskje en 30-40 timer allerede:p

Lærer masse nye triks av de som er knallgode også....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...