Zeph Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 Jeg ville definitivt ha gått for sapphire radeon9700 om jeg var deg nVIDIAsucks bombe at du svarte det Lenke til kommentar
jokki Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 hivis du ser litt på denne linken http://advertpro.delta.hardware.no/cgi-bin...26&keyword=NULL hvil du altså se at om ikke altfor lenge hvil radeon kort være mye og da mener jeg mye nesten 50 prosent bedre å se divxfilmer!! jeg ville gått for radeon kortet har selv et ATI radeon 9700 PRO det funker som bare det driverene er det ingeting kluss med Lenke til kommentar
Simen Løkken Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 de divx greiene skal ta's med en stor klype salt tror jeg.. Lenke til kommentar
Cycl0ps Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Er snart på vei for og hente mitt ATI 9700 Pro kort.. Kjøp av ati! Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Problemet mitt i forhold til Radeon 9700 er at ATI-driverne neppe er de mest solide under Linux/X (etter hva jeg har hørt), pluss at det finnes visst ikke en separat AGP GART-driver til Linux for oss med nForce2-hovedkort : nVidia putter visst GART i grafikkdriverne sine (ikke hovedkort-drivere), dermed sliter andre kort med 3D-akselerasjon. Edit: Mitt originale grafikkort konket ut, så jeg er nødt til å velge mellom ATI og nVidia :| Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 en ting med ATI som overrasker meg, hver gang jeg setter inn ett ati kort etter at jeg har hatt G4 kort i maskina, så blir jeg alltid overrasket over hvor mye "penere" alt ser ut, jeg synes Ati har mye penere grafikk enn gf4, og det er ikke innbilning, hvis dere har muligheten til å swappe kort så prøv det!. og for å ikke snakke om tv-utgangen, folk som sier at det IKKE er forskjell på Nvidia og ATI's kort på tv utgangen har enten en elendig tv eller dårlig syn, for på tv-ut suger Nvidia Big Time, til og med hvis de har phillips chippet. Jeg hadde i hvertfall gått for Ati nå hvis jeg skulle kjøpt kort (har kjøpt 5 forskjellige ati kort de siste ukene ) Må si Ati begynner å overbevise meg, Gf4 blir skuffende i forhold Lenke til kommentar
fiskekongen Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 I testene som Hardware.no har gjort er Radeon mye bedre enn GF kortene. Radeon 9700 er bedre enn GF kortene. Så handl ATI hvis vi skal tro på testene. 9 700 er ca 14% bedre i ytelse enn GF4 TI 4600. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå