Gå til innhold

ATI eller GF

Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet mitt i forhold til Radeon 9700 er at ATI-driverne neppe er de mest solide under Linux/X (etter hva jeg har hørt), pluss at det finnes visst ikke en separat AGP GART-driver til Linux for oss med nForce2-hovedkort : nVidia putter visst GART i grafikkdriverne sine (ikke hovedkort-drivere), dermed sliter andre kort med 3D-akselerasjon.

Edit: Mitt originale grafikkort konket ut, så jeg er nødt til å velge mellom ATI og nVidia :|

Lenke til kommentar

en ting med ATI som overrasker meg, hver gang jeg setter inn ett ati kort etter at jeg har hatt G4 kort i maskina, så blir jeg alltid overrasket over hvor mye "penere" alt ser ut, jeg synes Ati har mye penere grafikk enn gf4, og det er ikke innbilning, hvis dere har muligheten til å swappe kort så prøv det!.

og for å ikke snakke om tv-utgangen, folk som sier at det IKKE er forskjell på Nvidia og ATI's kort på tv utgangen har enten en elendig tv eller dårlig syn, for på tv-ut suger Nvidia Big Time, til og med hvis de har phillips chippet.

Jeg hadde i hvertfall gått for Ati nå hvis jeg skulle kjøpt kort (har kjøpt 5 forskjellige ati kort de siste ukene :) )

Må si Ati begynner å overbevise meg, Gf4 blir skuffende i forhold

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...