morlie Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Lenge siden jeg tok dette bildet:S men sitter for tiden å ser igjennom alle bildene jeg har tatt dette året. likte dette bildet, synes at det var litt anderledes enn alle andre "bikkje" bilder:P Si hva dere synes, og om noe annet kunne vært gjort. Mvh Orlien Lenke til kommentar
preje Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Hadde det ikke vært for tittelen ville jeg hatt problemer med å vurdere bildet utifra dråpen du nevner, men heller utifra snuten ettersom den er meget fremtredende her. Så det med dråpen gjør ikke det helt store for meg, men bildet generelt syns jeg er ganske stilig og annerledes, litt tøft! Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Jeg syns ikke det var noe særlig til bilde. Om ett sånt bilde skal være noe bra mener jeg at i alle fall hele snuten (nesen? Mener det svarte..) må være klar. Endret 16. september 2007 av pybalto Lenke til kommentar
preje Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Jeg syns ikke det var noe særlig til bilde.Om ett sånt bilde skal være noe bra mener jeg at i alle fall hele snuten (nesen? Mener det svarte..) må være klar. 9504748[/snapback] Ja jeg stussa litt på det selv om at snuten (det svarte) ikke var helt klar. Men så var det jo langt på natt når jeg kikket på det, så kanskje det var jeg som ikke var helt klar :!: Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Tittelen fungerer ikke så bra nei, og må innrømme at dette er et bilde jeg gjerne skulle sett var virkelig knivskarpt i fokuspunktet. Det er en smule soft nå. Men det er på en måte et interessant bilde. Annerledes, og veldig logisk å portrettere nesa på en hund istedenfor øynene, siden det jo er nesa som er det viktigste sanseorganet for dem. (her selvfølgelig representert visuelt, som jo er vår egen viktigste sans, dette er altså nærmest et møte mellom to utilnærmelige verdener om du vil, meget metakommunikativt, og jeg skjønner at dråpen dermed representerer en tredje verden, med sitt sannsynlige biologiske mangfold. Hipt. *knipser*) Edit: Jeg var forresten for ikke så lenge siden nede på en fotolab og fikk se et bilde av en hund på en 9 x 10 storformats positivfilm. Fotografen hadde forsåvidt fokusert på øynene, men fokuspunktet var så skarpt at bildet så helt tredimensjonalt ut. Vil ha sånn kamera!! Endret 16. september 2007 av Onkel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå