Gå til innhold

Crash Bandicoot: The Wrath of Cortex

tp88

Anbefalte innlegg

Crash Bandicoot: The Wrath of Cortex, til Xbox...er det et dårlig kjøp? Jeg likte veldig godt "Jak & Daxter" på PS2, har hørt at det er samme produsentene som har laget dette spillet. Noen som har dette spillet og kan fortelle litt om det? Noen som vet om en norsk anmeldelse som finnes på nettet?

Hvilken internettbutikk er billigst å kjøpe xbox spill i nå for dagen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Crash er vel det typiske "platform" spillet, jeg har spilt det ferdig, og syns det var en av de bedre.

Meget godt første inntrykk, når jeg begynte å nærme meg og ha spilt ca 90% av spillet syntes jeg det kanskje begynte å bli litt langteklig, men hei, sånn er det jo med de fleste spill.

I forhold til Jax så er vel crash et litt mer linjært spill, det meste går på skinner, hvorvidt man liker dette eller ikke er vel ganske så inviduelt, personlig så liker jeg dette bedre (Så slipper jeg og gå i 2 timer og leite etter den siste krystalen i en eller annen verden)

Lenke til kommentar

Vet du om noen andre Xbox spill i Jak & Daxter sjangeren? Crash Bandicoot virket litt kjedelig faktisk. Har lyst på noe som er virkelig moro, og som jeg ikke kommer til å angre på...

Er det andre bra Xbox spill jeg må få med meg?

Hvilket spill bør jeg kjøpe av Rallisport Challenge og Colin Mcrae 3?

Lenke til kommentar

Ty Tasmanian Tiger er faktisk bedre. Tror dette spillet faller litt ut da det ikke har så mye penger til markedsføring og fra tidligere er kjent. Det er muligens enklere, men du slipper å "dø" hele tiden. Problemet Med Crash er at du må repitere så mye hele tiden da du dør. Vil si at TY er veldig ligt konsept som Mario 64. Dette betyr at du kan gå "fritt" uten å følge en kjedelig sti.

:woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...