brann_er_best Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 har veldig lyst på ny mobil nå, men jeg vet ikke hvilken! Jeg stiller kun et krav til den nye mobilen, og det er at den har WLAN. Hvilke mobiler anbefaler dere? Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Nokia har jo en del telefoner med WLAN idag. Selv har jeg en Nokia N80ie som jeg er kjempefornøyd med. Det er vel den beste telefonen jeg noen gang har hatt. Ettersom du ikke kommer med noen spesielle krav utover WLAN, så er det jo ganske mange telefoner å velge mellom. Men du kan prøve å bruke Amobil sin MobilSøk for å fylle ut det du selv vil ha med og ikke av spesifikasjoner. Andreas-J Lenke til kommentar
snarius Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Før hadde eg Nokia E61i, og den var eigentleg veldig bra og slikt, men for meg blei den litt for stor og tung. Den har bra knappar og eit svært kraftig batteri på 1,5 Ah (1500 mAh). Om du heller vil ha ein mindre telefon kan Nokia E65 vere eit godt val. Om ei stund kjem også Nokia N81. Lenke til kommentar
toth Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Har Nokia E65 som er nevnt over. Helt knallfornøyd, normalsize-telefon, men med symbian, wlan og annet knask. Eneste å pirke på er litt skralt kamera(til tross for 2mpx), og nogenlunde kort batterilevetid(1-2 døgn etter bruk). Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 HTC s710 kan jo være et alternativ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå